zorgzame fee door de snuffelmarkt, maar staat
nergens op de foto!
Hooguit geheel verborgen achter bokkers die er
niet op wilden. Volgende keer paps zijn toestel
zelf maar weer laten gebruiken, hoor.
Jij verdient dat namelijk helemaal niet!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
T@nj@ schreef:Gelukkig was toen ik eindelijk aan mijn uitstalling was begonnen Sandra 1977 daar en zij heeft mij lekker geholpen.
Bij deze wil ik Sandra (1977 dus) ook nog heel hartelijk bedanken voor alle hulp die ze mij heeft gegeven, ze heeft zo'n beetje alles van de "catering" op zich genomen want zelfs aan broodjes smeren was ik ook nog niet toe gekomen, dus:
SANDRA BEDANKT!!!!!!!!! Ook Sandra had een heftige nacht achter de rug dus alle lof voor haar!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jammergenoeg zelf niets verkocht en alleen maar weer geld uitgegeven maar ja, volgende keer beter.
, om 01.00 bij een pupil nog een pil in de mik drukken, om 02.00 mijn bed in, om 04.15 er weer uit omdat ik om 04.30 meiden moest wekken die aan de Ramadan gingen beginnen.
Om 5.30 mijn bed weer in en er om 07.10 weer uit. Ja, dat is goed voor de nachtrust. Deze heb ik eenmaal thuis eens goed weer ingehaald. Was achteraf blij dat de Ramadan pas op maandag begon en niet al op zaterdag.
Maar volgende keer beter. Axeltje was nu de Bokt press en die doet het ook erg goed
.
.
(en van Haffiegirl wist ik het nog)
ik kende helemaal niemand was de eerste x dat ik was geweest he ik heb helemaal rode wangetjes van dit bericht
maar goed hopelijk neem je me het niet kwalijk:P want ik wist niet helemaal hoe et in zen werk ging en dat heeft ook niemand me verteld
niet dat het wat uitmaakt hoor