Ik zei eerder dat ik liefst zaterdag had. Maar ik heb even gekeken en ik zal zondag 15 juli wel vrijhouden als het moet !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arsiana_x schreef:Ik wil me wel melden als model als het doorgaat in de sahara in lommel. Ook leuk om in het water te gaan, er is een soort van zandbank die van de ene kant naar de andere loopt. Je paard staat dus enkel met Een heel klein deel van de benen in het water en is omringd met enkel water. Wel een mooie foto zo.
Ik heb een jaarling nmprs hengstje, genaamd Shappa.
Foto komt vanavond, ben nu met mijn GSM op internet.
Eventueel ook een jaarling merrietje, maar die ziet er niet echt uit. Komt wel sowieso mee zodat Shap niet alleen op de trailer staat. Als iemand haar zou willen fotograferen zou dit wel mogelijk zijn.
Datum is niet heel belangrijk. Enkel 1 juli kan ik niet, en vanaf 16 juli moet ik werken.
Popke schreef:Ik breek even in hier
Arsiana, hoe kan ik bij dat water komen? Ik woon in Achel en dat is natuurlijk ook te doen. Ben met de hei in Lommel bekend maar dit water niet en lijkt mij ook mooi!
Kun je het uitleggen? Mag ook per pb!
arsiana_x schreef:Ja het ligt gewoon achter de soeverein. Daar staat een slagboom, dan komt er een stuk verharde weg die overgaat naar zandweg, daar gewoon rechtdoor en dan het zandweggetje volgen. Kom je vanzelf bij het water uit
Wij waren laatst met 2 auto's opgereden. 1 met de paardentrailer,en 1 zonder. Die zonder had wel een parkeerboete van €50 gekregen, maar die met trailer niet. Nu weet ik niet of het te maken had dat er een trailer achter hing, maar met een gewone auto kan je best aan de soeverein zelf parkeren denk ik. Handig weetje voor de fotografen.