Oke, ik heb even geteld. Er zitten (op de laatste zeven bladzijden en ik ga er vanuit dat de meeste mensen daar hebben gereageerd ) 35 man eh.. vrouw in ons topic (maar volgens mij zijn die niet allemaal de hele tijd actief geweest). Daarvan zijn er 6 gezakt/met her (al dan niet vrijwillig).
Ondanks dat er dan een aantal mensen niet zullen komen, denk ik dat de 19e toch het handigste is. Niet op de laatste plaats ook voor mij, aangezien ik de 25e ook al een feest met mijn klas heb (dat ik organiseer, dus ik ben lekker van de straat ) en de 19e daar wat verder vanaf ligt. Het blijft echter lastig om te zeggen, aangezien maar 14 mensen de datumprikker hebben ingevuld .
Sorry voor de mensen die dan niet kunnen, maar dat blijf je denk ik wel houden...
Dus. De 19e, vanaf 16.00uur en blijven slapen kan. De laatste bus gaat om 23.00uur, voor de mensen die wel weg willen. Stuur mij allemaal (maar echt even allemaal!), als je kan komen op de 19e en ook komt, even een pb met je e-mailadres. Dan kan ik iedereen de precieze gegevens doormailen en mijn telefoonnummer, zodat jullie mij bij (nood)gevallen kunnen bereiken.
Sanned
Geplaatst: 16-06-12 13:00
Ik zal het hier ook nog even zeggen, ik kom de 19de! Het is dus sowieso dan, niet de 21ste? Want ik had aangegeven de 21ste wel te kunnen, maar ik kan bij nader inzien toch niet (ik wordt dan geopereerd )
De bedoeling is dat we gewoon gezellig gaan barbecueën (bij ons op de wei). Ik zorg dat er genoeg (vega) eten is en salades e.d. en natuurlijk drinken (limo en 'drank'). Het plan is opgezet vanuit het samen dragen van de kosten, dus ik koop alles in, tel alles bij elkaar op en deel dat door het aantal mensen. De afgelopen feestjes (met weinig drank) kwamen we steeds rond 8E voor eten en drinken uit - en dan hadden we genoeg over. Dus duur zal het niet worden . Ga uit van maximaal 15E, ik weet nu al dat ik daaronder kan blijven . Ik kan zorgen dat er stroom is (voor een muziekspeler?) en zal zorgen dat er voldoende water aanwezig is - en een fiets om naar de wc te gaan, want ons huis is verderop .