&

modellen schreef:1 Rowenaduke
2 MyrtheJ
3 capopjekop
4 Bellarose
5 Malenka
6 Sappos
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
modellen schreef:1 Rowenaduke
2 MyrtheJ
3 capopjekop
4 Bellarose
5 Malenka
6 Sappos
MadelonSunny schreef:Vanwege privé-omstandigheden ga ik het niet redden om deze meeting te organiseren. Juni is zoals eerder al is gezegd wel erg dichtbij en dat lukt me nu gewoon niet om te regelen. In juli en augustus ben ik in totaal 5 weken op vakantie/kamp dus wordt het ook erg druk.
Ik kom nog wel graag als fotograaf. Ik hoop dat iemand anders de organisatie op zich wil nemen
MadelonSunny schreef:@hinkewal Neem een stuk of 10 tot 20 prikpaaltjes mee, 150m schrikdraad en zet een stukje afMeestal regelt degene die het organiseert dat. Er zijn altijd mensen die willen helpen op de dag zelf
Fotografen schreef:Fotografen die zich hebben opgegeven, op volgorde van inschrijven (OVB datum/locatie):
1 WiancaR
2 MyLittleLove
3 Missfcdb
4 Romana01
5 Laraax
6 NinaCharlie
7 Nicollol
8 dvfotografie
9 Szan
10 hamsterfan
11 MadelonSunny
12 RusselNuwell
13 IlonavB
14 Queelens
15 lovelanka
16 _Sanne
17 _Daniella
18_Dreamdust
19 Bagheera_206
Modellen schreef:Modellen die zich hebben opgegeven, op volgorde van inschrijven (OVB datum/locatie):
1 Rowenaduke
2 MyrtheJ
3 capopjekop
4 Bellarose
5 Malenka
shanine schreef:Hoi ik wil me graag opgeven als fotograaf als dat zou kunnen geloof dat jullie al vol zitten maar als er toevallig wat mensen uit vallen wil ik graag mee !!
Moet ik mezelf op de reserve lijst zetten??
Bagheera_206 schreef:Fotografen schreef:Fotografen die zich hebben opgegeven, op volgorde van inschrijven (OVB datum/locatie):
1 WiancaR
2 MyLittleLove
3 Missfcdb
4 Romana01
5 Laraax
6 NinaCharlie
7 Nicollol
8 dvfotografie
9 Szan
10 hamsterfan
11 MadelonSunny
12 RusselNuwell
13 IlonavB
14 Queelens
15 lovelanka
16 _Sanne
17 _Daniella
18_Dreamdust
19 Bagheera_206
20- shanineModellen schreef:Modellen die zich hebben opgegeven, op volgorde van inschrijven (OVB datum/locatie):
1 Rowenaduke
2 MyrtheJ
3 capopjekop
4 Bellarose
5 Malenka