Beppen is altijd goed. Ik hoop dat wij er op tijd kunnen zijn. De vorige keer viel de heenweg behoorlijk tegen met verkeer. Mar: is het dan goed dat ik iets meer sponsor i.p.v. een hapje maken? Ik ben absoluut geen keukenprinses en betaal dan liever iets meer.
en ik ook heel graag! heb gisteren ook al een bring-your-own food etentje gehad en had dus een aantal dingen alvast voor 2 keer ingekocht. Bleek wel dat ik veel te veel heb dus reken op een HOOP wraps met lekkers haha
Ja, ik dan als laatste na Malene. Heb je voor mij ook even een pb-tje wat de kosten worden Mar. Ik neem aan dat jullie thuis geen pin-automaat hebben haha.
ben benieuwd of je nog zo blij bent als ze met die zoom lens een foto van je derriere heeft genomen
Ik neem dus huzarensalade mee (lekker makkelijk uit de supermarkt) en kook er nog wel een stel eitjes bij. Ben ook geen keukenprinses en ga voor het makkelijke
Dan hebben we, Stokbrood Griekse salade van Denise Pasta salade van malene Fruitsalade van Marloes of tess Huzarensalade van Lydia Liflafjes voor op de stokbroodjes en kleine Italiaanse hapjes en taart van mij.
Als iedereen 2,50 lapt voor het drinken is het prima toch.
Heb 3 l cola 3 l sinas 3 l 7up 6 l ijsthee Koffie en thee. Wegwerp bordjes en vorkjes en bekertjes Is tag genoeg?
Neemt iedereen een tussen de middagbroodje mee??
Mijn schoonmoeder sponsort de broodjes voor de lunch van Lia en crew.