Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
San_ner schreef:Hee een lotgenoot haha! De mijne heeft er ook een handje van om niet meer mee terug te willen.. maar die zal moeten.
Citaat:Vrijdag 20 juli kunnen de volgende mensen mee:
- Milan_Lover / Claudia met Milan
- Jorinda__ / Jorinda met Caspian
- Irisloove / Iris met Floris
- Yvet31 / Yvet met Harry
- Corientjuhh / Corina met ???
- San_ner / Sanne met Vicktor
- wollewaps / Sabine met Ylona
-Ayla_4Ever O.V.B./ Marjanne met ???
Voor de BBQ nemen de volgende mensen het volgende meel
- Jorinda: Braadworsten, cola en kruidenboter
- Iris: Fruitsalade
- Yvet: Satéstokjes en satésaus
- Claudia: Salades, warme dranken, Sinas en Cassis
- Corina: Sauzen
- Sanne: Vegetarisch eten
- Sabine: Stokbrood en wat vlees
Wil iedereen deze even quoten, zichzelf opnieuw op de lijst zetten als je mee kan en even aan willen geven wat je meeneemt voor de BBQ?
Ayla_4Ever schreef:Het lijkt me bere leuk en gezellig, maar als mijn pony/paard dan thuis is en we een combi zijn, dan zou het wel kunnen. Ik kom dan van Friesland. Ik kan jullie niks beloven. Ik laat het nog wel weten.
Ik blijf wel meelezen.
En heel misschien kan ik qua BBQ ook wel wat regelen, mijn oom&tante hebben een eigen super en misschien willen die wel wat schenken
HijadelaLuna schreef:Ayla_4Ever schreef:Het lijkt me bere leuk en gezellig, maar als mijn pony/paard dan thuis is en we een combi zijn, dan zou het wel kunnen. Ik kom dan van Friesland. Ik kan jullie niks beloven. Ik laat het nog wel weten.
Ik blijf wel meelezen.
En heel misschien kan ik qua BBQ ook wel wat regelen, mijn oom&tante hebben een eigen super en misschien willen die wel wat schenken
Waar uit Friesland kom je weg? Als je toevallig een tweepaards trailer hebt, zou mijn Tinkerdame dan mee mogen liften (tegen vergoeding), ze staat in Noordlaren...