Heb mij enige tijd geleden gemeld in jullie topic. IVM nieuwe baan (rooster) etc. heb ik even niets laten horen omtrent de meeting. Was graag meegegaan aanstaande zaterdag maar moet helaas werken.
Volgende keer ga ik zeker proberen om erbij te zijn, lijkt me erg gezellig namelijk!
Anoniem
Geplaatst: 14-10-12 15:16
Buster schreef:
Dat is wel de bedoeling Laten we op tijd bij het treintje zijn dan, de heeeeeele meeting moet erin; haha!
Takkie: lach er maar om, ik denk dat we met zo'n 12 personen vanuit Slagharen richting Collendoorn gaan! En dat zijn er in Collendoorn nog zo'n 7 enthousiastelingen als het goed is.
Als we goed plannen Bijvoorbeeld rond half 2 (?) bij de fontein en dan met de hele zooi richting het treintje?, zo 19 man uhm vrouw in totaal? Stempeltje halen ook belangrijk
13 uur is de stuntshow, tot ongeveer half 2. Het lijkt me leuk om met z'n allen al af te spreken voor die paardenshow op Slagharen, dan kunnen we inderdaad gelijk daarna massaal stempels halen (dat niet vergeten!) en naar het treintje
Maar waar gaan we dan de groepsfoto in Slagharen maken? Ik denk dat er voordat we in het treintje stappen geen tijd meer is En jij wil je hele familie achterlaten, dus alleen een foto in Collendoorn is niet compleet Heb je die stuntshow al wel eens gezien dan? (rondje onder het paard door in galop en zo)
Alles idd , ik ben om half 1 bij de show. Dan om half 2 bij de uittgang , heb je nummer opgeslagen en ben er klaar voor! Heb nog een album met een foto van de oude show erop , geen idee welk jaar we dat kregen bij het verlaten van collendoorn. Heb nog een ponykaart uit 2003 en foto's genoeg , ik kijk morgen gelijk hoelaat het treintje gaat
Het was gezellig Jammer dat we zo weinig tijd hadden om de oude foto's te kijken... Maar wel leuk dat ik ze toch even snel gezien heb! En Hein is geslaagd hè, dat ie Theo herkende