Ja, denk wel zoietswie er mee gaat doen, iedereen in dit topic denk iken dan moeten we ook nog een paar vragen
Nou het is nou al over 3 weken dus ik denk wel dat het handig is om nu waat te bedenken.misschien gaan er mensen op vakantie of een dagje wegmisschien een datumen ongeveer weten wat we gaan doenen wie gaan nou mee doen dan-janine- ylva-grietje
Welke datum's kunnen jullie zet je naam er even onder!zaterdag 28 april:- zondag 29 april:- Janinemaandag 30 april:-dinsdag 1 mei:- Janinewoensdag 2 mei:- donderdag 3 mei:- Janinevrijdag 4 mei:- Janinezaterdag 5 mei:-zondag 6 mei:- Janine
ooh gingen we wel in de meivakantie !?!?":o?maar ik zal het niet weten en zit met me arm.....Dat moet ik ff kijken ok?
Maar Ylva dat maakt toch niet uit?? Dat je dan met je arm zit... We kunnen toch ook praten/film kijken/ lopen. Daar kan je wel aan deelnemen toch?
Het is nou ook bijna meivakantie dus we zouden wel even een datum moeten afspreken denk ik....28-04 za29-04 zo30-04 ma 01-05 di02-05 woe03-05 do04-05 vrij05-05 za06-05 zo
Ylva, dit probeerde ik een paar berichten hierboven ook al. Als mensen dan even invullen wanneer ze kunnen. Kunnen we aan de hand daarvan een datum afspreken.