Fotografenmeeting: Strand Noordwijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:19

Ik vind het ook niet erg als ze mee gaat hoor :) Gezellig! Maar misschien is het een idee om haar 'plek' dan niet als een fotogravenplek in te vullen, dus dat er eigenlijk een fotograaf 'extra' is, en dat is zij dan (hoe leg je dat uit hahaha). Op die manier heeft het geen nadelen voor de andere fotograven en modellen? Op een andere meeting was ik mee als model met Cody, maar ging haar baasje uiteindelijk ook mee, toen heb ik mijn camera ook meegenomen om nog wat foto's van Cody te maken... en ik weet bijna zeker dat ik daarmee niemand in de weg heb gestaan ;) Het strand is zo groot! 1 fotograaf extra merk je niets van ;) Maargoed, ik ben niet degene die erover beslist hihi ;)

Ow en nog een kleine edit: Ik vind onbewerkte foto's ook heul leuk hoor :D :o hihi!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:20

lifaya, *als* ik al kom, zou het met mijn zwarte walker zijn. De classic champagne is nog niet onder zadel en is ook nog nooit vervoerd.
Je mag ook altijd langskomen bij ons in Brabant :P

evdpanne

Re: Fotografenmeeting: Strand Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:29

Renee: Ik vind het ook niet erg om te wachten of om onbewerkte foto's te krijgen hoor ;). Krijg nu een beetje het gevoel dat de rest van de paarden niet bijzonder/mooi genoeg zijn om foto's van te maken dat je voor een ander wel een uitzondering maakt.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 16:25

Ik heb me ook opgegeven. Fotografen mogen kiezen tussen de Friezen, Haflinger en NRPS d-pony.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 18:09

Oeh, dat is prima te doen voor ons met de trailer. Zal ook een pb sturen :) Ik heb een stekelvos met een maanoog en een shetje met half maanoogje.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 18:19

evdpanne schreef:
Renee: Ik vind het ook niet erg om te wachten of om onbewerkte foto's te krijgen hoor ;). Krijg nu een beetje het gevoel dat de rest van de paarden niet bijzonder/mooi genoeg zijn om foto's van te maken dat je voor een ander wel een uitzondering maakt.

Ik kan je nu alvast zeggen dat de meeste fotografen geen onbewerkte foto's leveren.. :)
En ik snap haar wel. Het snel afleveren van de foto's is toch een vorm van service. Lijkt me niet dat ze andere paarden 'niet mooi genoeg' vindt..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 18:21

lifaya schreef:
Oeh als Mikkee komt en het op een datum is dat ik wel kan denk ik dat ik me toch ga aanmelden, of overzichtsfoto's kom maken en een paar leuke kiekjes maak van haar mooie paarden <3 Als dat mag uiteraard :P

Ik kan je natuurlijk niet tegenhouden als je toch wilt komen, wel zou ik het vervelend vinden tegenover andere fotografen die heel graag willen komen, maar op de reservelijst gezet worden.

Dus als je graag mee wilt, zou ik het fijn vinden als je je gewoon aanmeld en daarbij ook wat fotos maakt van de andere modellen. En daar hoef je natuurlijk geen tientallen van te maken, maar 1 of 2 wel.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 18:39

Is er al bekend welke fotografen uit gekozen zijn? :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 18:45

LillLady schreef:
Is er al bekend welke fotografen uit gekozen zijn? :)

Nee, de inschrijvingen zijn nog zeker tot zaterdag open :)

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 18:47

Oke, ben benieuwd! :D

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:36

Ik hoop dat ik een keer model kan spelen ipv fotograaf :D

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:37

Zou gaaf zijn Margot! En dan hoop ik fotograaf te zijn en jouw paardjes mooi erop te zetten.
Met welke kom je dan? De fries of die bruine? ;)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:38

Ik heb de bruine op gegeven, fries houdt niet zo van de trailer haha

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 19:53

Mar, waar kiezen jullie de fotografen op uit?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:04

Sorry Marjoow, als ik mij ga aanmelden vind ik het zelf nogal banketstaaf tegenover andere mensen die wel alle paarden op de foto willen en kunnen zetten. het is daarbij dus ook niet 100% zeker dat ik kan dus vind et dan banketstaaf voor andere fotografen die dan op de reservelijst moeten :)

Sorry roos maar ik snap je gehele probleem niet :+ Alsof het een verplichting is om van alles foto's te maken, mij gaat het om de gezelligheid ;) Ik zei toch ook dat ik overzichts foto's zou maken? Oftewel, niet alleen van de paarden van Mikkee, maar daar wil ik wel een paar kiekjes van omdat ik dat ras gewoon onwijs gaaf vind ;) Maar blijkbaar mag ik dat niet vinden.

Maar als ik het goed begrij[ ben ik niet welkom als ik kom als ik niet op de lijst sta :) Ik wil mezelf niet gaan verplichten om te komen, want voor hetzelfde geld kan ik gewoon niet, moet ik andere dingen regelen of iets en zoals idd met die foto's, ik ben namelijk iemand die altijd de eerste dag al het grootste gedeelte van de foto's bewerkt wil hebben, en dat zit er niet in zoals het er nu uit ziet. Daarbij is het de bedoeling dat ik 3 maanden weg ben, en dat is toch echt te lang om te wachten :+ en aan onbewerkte foto's doe ik niet :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 21:31

r_oo_sj_e schreef:
Mar, waar kiezen jullie de fotografen op uit?

Vooral op hoeveel andere meetings je al hebt gevolgd eigenlijk, en of je wel een beetje kan fotograferen :P Klinkt l*llig, maar we zitten niet te wachten op mensen met compactcamera's.

Renee: Ik snap dat jij geen probleem ziet, maar als er meerdere zijn die voor 1 paard gaan komen, dan word het een complete chaos. Misschien dat je wel gewoon 1 dagdeel kunt komen? De ochtend of de middag. Dan heb je maar van 5 paarden fotos toch?
Dan kan iemand anders eventueel het andere dagdeel mee :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:39

Ik kom echt niet voor 1 paard hoor :') voor de aanmelding had ik al gezegd dat ik voor de gezelligheid er bij wou zijn en evt wou helpen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 21:41

@Renee: Dat is wel bij jou om de hoek. :)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 22:17

Joh zet haar gewoon extra op de lijst +) Als ze kan helpen is dat altijd mooi megenomen toch? :) Zij blij, wij blij en iedereen gelukkig? :P Sta je erop als 'helper' en maak je ook een paar foto's.... enneh, niet welkom is een béetje extreem aangezien strand nog steeds een openbaar terrein is, beetje suf allemaal eigenlijk....

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 22:22

Ik heb even overlegd met Renee, en wanneer ze kan, komt ze inderdaad helpen met vasthouden en maakt ze wat overzichtsfoto's.

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 22:29

Dus de mensen die naar veel meetings zijn geweest worden uitgekozen..?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 22:29

Lalee_ schreef:
Dus de mensen die naar veel meetings zijn geweest worden uitgekozen..?

Nee, dat zeg ik niet ;) Er word rekening gehouden met of mensen naar veel meetings zijn geweest, mensen die nog niet vaak naar meetings zijn geweest, zullen dan eerder in aanmerking komen ;)

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 22:32

Oh oké, bedankt! :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 22:44

Ik stel overigens wat (beperkt) tuigage beschikbaar voor de foto's :) Wel wil ik dat er voorzichtig mee word omgegaan en dat als er iets beschadigd de kosten gewoon voor jou zijn. Heb helaas al wat slechte ervaringen met tuig ter beschikking stellen dus ik zeg het er maar meteen bij :) Heb wat keuringshoofdstellen die je vaak bij welshen ziet (shet/pony en cob), een Irish Hunter hoofdstel maat grote cob/full, wat lakhoofdstellen, wat leuke halsters, traditioneel arabische showhalsters en verder weet ik het even niet :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-12 22:49

Inschrijven als fotograaf voor deze meeting, kan tot en met Zaterdag 17 Maart!
Ik probeer dan zondag de lijst te plaatsen met fotografen die mee kunnen!

De modellen kunnen zich nog vrij opgeven, ik heb hiervoor nog geen uiterste datum!