Ik heb de tweede optie gekozen, mn hondje is dan int pension dus dan kan ik makkelijk weg (mn vriend is het weekend altijd druk).. En augustus heb ik al twee trouwerijen en een 50jarig huwelijks feest pffff
de 2e optie zou misschien ook nog wel gaan maar dat ligt er aan wanneer ik beval en hoe de bevalling is gegaan en hoe de kleine is. Moeilijk te zeggen dus. Ik hoop dat we eruit komen met een datum
Calice
Geplaatst: 20-03-12 17:08
bo0tjeee schreef:
Nee Calice, jullie mogen niet
*Kijkt met puppy ogen en een pruillipje* .
Ik heb op de opties in aug. en de laatste 2 in juli gestemd .
De enige optie die ik echt NIET kan is de laatste van de weekenden, dan heb ik dus bruiloften waar ik echt aanwezig moet zijn..
Voor de rest kan ik me nog best aanpassen.. Ach we zullen zien hoe het loopt met stemmen, aangezien het om juli en augustus gaat moeten we niet al te snel willen beslissen denk vanwege mensen hun werkrooster en eventuele vakantieplannen die nog gemaakt worden..
Wat zou een redelijke deadline voor een beslissing zijn?
Yel voor mij is het toch lastig om nu defenitief iets af te spreken gezien ik 9-06 uitgerekend ben en ik dus 2 weken over tijd kan lopen en dan is het natuurlijk ook nog afhankelijk hoe ik me tegen die tijd voel en hoe de kleine het doet gezien hij/zij dan nog zo klein is. dus ik ga mee onder voor behoud
Calice
Geplaatst: 20-03-12 17:31
Weekend 25/26 aug kan ik eigenlijk ook niet, mijn broer is de 28 jarig dus zal het dat weekend denk ik vieren.
Denk dat laatste weekend van juli of 1e of 2e van aug. het beste uit zal komen voor de meeste?
Denk dat we het tegen de tijd van eerste weekend gewoon moeten kijken hoe iedereen zit met bevallingen/kinderen. En dan wel dat iedereen zoveel mogelijk deze data vrij houdt.
Ik kan elk weekend tot nu toe, alleen 19 augustus dat weekend niet, dan is m'n nichtje jarig
Goed ondanks dat de stemmen tot nu toe gelijk lopen op de laatste weekenden van Juli en de laatste weekenden van Augustus, lees ik wel dat veel mensen in aug niet kunnen.
Nu kunnen we de laatste weekenden van Juli aanhouden als voorlopige datums, er is tot nu toe niemand die echt niet kan dan toch?? Is misschien ook handig voor diegene die ver vooruit moeten plannen ivm werk.
Dus bij deze: wie heeft er bezwaar tegen de laatste weekenden van Juli (optie 2), wie kan er dan ECHT NIET???
Zaterdag of zondag maakt voor mij niks uit, alhoewel ik wel beetje een voorkeur heb voor een zondag daar gezien vaak op zaterdag grote weekboodschappen meestal doe, maar het is ook niet erg als het wel op zaterdag zal worden dan zal ik wbt de weekboodschappen die vrijdag desnoods in plannen..
En Novi neem aan dat jij met Witlof en Fenne mee rijd dan, mochten een van jullie grote auto hebben zouden J ayden en ik dan ook mee kunnen carpoolen met jullie?