Ik had me ook al aangeboden Elien Zwolle is voor de jongsten toch ook nog wel ver weg als je in Grunn woont. Maar we komen je vast gezelschap houden in Mei.
Zwolle, daar woont een tante van mij, dus dat is al een minder probleem.Maar indd. Als je in Grunn woont, blijft het ver. ):
Ach het is een uurtje met de trein en wellicht kunnen jullie samen reizen, dat scheelt ook weer, dan.
Toen ik 13 was mocht ik ook niet een uurtje met de trein naar vreemden toen, als ouders dan konden brengen was dat wel prima
Maar nog steeds. Jullie kunnen ook gezellig naar Grunn komen, op me b'day. :3Ja maar, dat 'uurtje' vinden mijn ouders een 'uur' en samen reizen zien ze nog steeds als 2 meisjes alleen..
Misschien voor een meeting in Groningen/Zwolle een eigen topic aanmaken? Dan gaat niet alles door de war
Yonker schreef:Wie gaat er dan ook helemaal in Groningen wonen Mijn ouders! Als ik mocht kiezen woonde ik ook wel ergens anders..
Ik drink ook niet want ik ga sowieso bobben. En anders drink ik ook nooit zoveel. Ik wil ook graag wel vragen of de mensen die wel drinken zich niet ladderzat willen zuipen
Ik neem aan dat Dees het serieus bedoelde (ik ook) dus ik hoop ook dat er serieus mee omgegaan wordt.Denk dat grapjes op dit vlak ook niet zo handig zijn. Even met de neuzen dezelfde kant op dus Ik wil best bobben maar dan wel in de auto van iemand anders.