Super! Yellowfish: kwam jij vanuit Zaandam of was je al in Amsterdam? Komen er nog meer via Centraal? Daar vast afspreken en gezamelijk richting Genki lopen? Tram?
Evelli, ik reis toch vanaf Zaandam, dus zullen wij samen op Zaandam afspreken en dan samen naar Arie op Centraal reizen? hoe laat spreken we waar af?
Trouwens, misschien is het handig als iedereen zorgt het geld gewoon contant op zak te hebben? Het eten is 22.95 p.p. en daar komen dan nog de drankjes bij!
Ik ga inderdaad nog even pinnen van te voren Lijkt mij gezellig om samen te reizen ik word door mijn vriend naar het station gebracht en vanavond ook weer opgehaald. Weet niet hoelaat Arie op het station is? Ik dacht rond een uur of 7 een trein te pakken?
Evelli, zullen wij om 19:00 op Zaandam afspreken? als we uiterlijk de trein van kwart over nemen zijn we nog optijd
Arie, jou herkennen moet lukken waar op Centraal spreken we af?
Keet
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-12 14:38
Geen idee zullen toch nog wel meer roodharigen rondlopen? Als wij deze trein nemen 19:20 + Zaandam 4 19:34 + Amsterdam Centraal 4 Komen we redelijk gelijk met jou aan? Of zullen we er eentje eerder nemen, dan komen we om 26 aan.