Okee Ja ik kan in principe ook wel langere stukken rijden hoor Ben ook wel keertje zo naar zuid-zeeland gereden, was bijna 5 uur, en toen ging het ook nog prima met me. Maar ik wilde in elk geval niet onderschatten dat de meesten hun rijbewijs nog niet zo lang hebben
Maargoed, we moeten er maar een keer met z'n allen voor gaan zitten wat we nou doen qua auto of vliegtuig, en wat voor bestemming, dan kunnen we iets duidelijker een plan trekken
Ik ben inderdaad nog geen lange stukken gewend, alhoewel ik tegen die tijd wel wat meer gereden heb. Maar niet in t buitenland (Misschien Duitsland/België maar meer niet).
Ik ga voor die tijd waarschijnlijk nog wel een hele dag rijden met ons pap, naar Duitsland of naar Luxemburg ofzo. Doen we een keer in de zoveel tijd omdat we dat leuk vinden. En nu kan ik ook zelf rijden .
Ik wil zeker mee ja, mijn enige probleem is dat t wel echt even sparen word voor mij maar dat zal wel lukken, ik vind kamperen prima! heb alleen geen tent meer geloof ik, nog wel een enorm 2 persoons luchtbed en een slaapzak, qua bagage neem ik ook nooit teveel mee, en ik vind persoonlijk de auto relaxter dan t vliegtuig (vliegtuig is meestal ook weer zo enorm duur..)
Maar waarom kijken we dan niet naar een kampeerplek waar wel al een tent staat voor zoveel man? Dan hoeven we dat niet allemaal mee te slepen? Daar zag ik veel dingen van staan op internet
Depende
Geplaatst: 09-02-12 21:40
Mij ook niet, maar je moet wel ook die auto's tot je beschikking hebben natuurlijk.
Het allerliefste met cruise control
Anoniem
Geplaatst: 09-02-12 21:44
Ik heb niet veel geld dus wat mij betreft zo low-budget mogelijk. Maar dat is een van de redenen dat ik nog niet weet of het zal gaan. Andere reden is het hebben van andere verplichtingen.
Als er maar lekker zon is. Kamperen vind ik prima, Frankrijk, Italië, Spanje, zoiets. Zelf lekker koken elke dag... Gewoon lekker zitten 's avonds met een boekje of een spelletje of een keer stappen en dan rond een uur of 10 er wel weer uit en lekker van de dag genieten....
Hangt er wel een beetje vanaf waar in Spanje natuurlijk, maar als je in Cataluña zit dan bv een dagje naar Barcelona, misschien een wijngaard bezoeken (dat is cava country ) Zulk soort dingen.
En in Griekenland struikel je zo'n beetje over de opgravingen dat vind ik ook gaaf.