Heb hier ondertussen nog van alles gescand, maar kan er geen nette PDFs van maken. Dat wordt volgende week. Ga nu even MP3 maken...
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 06-02-13 15:38
Ik heb net op de link geklikt en je map gedownload. Jouw map staat dus nu hier ook op de comp. Alles wat jij erinzet, zoalng je verbinding met internet hebt tenminste, komt hier ook in te staan. Zolang ik ook internet heb. Voordeel van dropbox is dat iedereen er gewoon wat in kan zetten.
Jpeg-jes kunnen er ook gewoon in hoor, als dat het probleem van geen pdf's kunnen maken oplost.
Tom Paxton heeft z'n muziekboek zo stom vormgegeven. Vrijwel niets staat op 1 pagina, en dat leest zo onhandig. Bovendien zijn de scans giga. Dus ik ga ze maandag lekker even printen, dan met de hand knippen en plakken, en laat daarna even de kopieermachine er een PDF van maken. Want Word breekt z'n nek over de bestanden. En Fotosoep doet ook niet wat ik wil En met de hand is het ook zo gepiept.
Zo, grootste deel is geupload. Moet alleen even de lyrics van whiskey in the jar opzoeken, want wat die bladmuziek er van maakt is niet zoals de Dubliners het zingen. En die zullen het toch wel weten
Prrrr
Geplaatst: 06-02-13 20:26
As I was a goin' over the far famed Kerry mountains I met with captain Farrell and his money he was counting I first produced my pistol and I then produced my rapier Saying "Stand and deliver" for he were a bold deceiver
Chorus: Mush-a ring dum-a do dum-a da Wack fall the daddy-o, wack fall the daddy-o There's whiskey in the jar
I counted out his money and it made a pretty penny I put it in me pocket and I took it home to Jenny She sighed and she swore that she never would deceive me But the devil take the women for they never can be easy
(Chorus)
I went up to my chamber, all for to take a slumber I dreamt of gold and jewels and for sure 't was no wonder But Jenny blew me charges and she filled them up with water Then sent for captain Farrell to be ready for the slaughter
(Chorus)
't was early in the morning, just before I rose to travel Up comes a band of footmen and likewise captain Farrell I first produced me pistol for she stole away me rapier I couldn't shoot the water, so a prisoner I was taken
(Chorus)
Now there's some take delight in the carriages a rolling and others take delight in the hurling and the bowling but I take delight in the juice of the barley and courting pretty fair maids in the morning bright and early
(Chorus)
If anyone can aid me 't is my brother in the army If I can find his station in Cork or in Killarney And if he'll go with me, we'll go rovin' through Killkenny And I'm sure he'll treat me better than my own a-sporting Jenny
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-13 20:35
'k Heb 'm al Echt, die bladmuziekversie slaat kant noch wal
Is dat de enige optie die je hebt? Want de bestanden zijn niet gezipt. Volgens mij kan je gewoon downloaden zonder account, het wordt alleen niet automatisch geüpdatet zonder account, en je kunt niets uploaden.
Volgens mij kan je ze alleen gewoon downloaden als je zelf een dropbox map op je computer hebt. Bij mijn weten moet je dan inderdaad de download als zip hebben.
Akecheta
Geplaatst: 11-02-13 21:00
Ik heb een dropboxaccount aangemaakt. Leek me toch het handigst. Ga vanavond nog even verder puzzelen en naar de muziek kijken.
Ik ben een beetje onzeker over de data, dus ik heb nog niets ingevuld. Weet met mijn werk nog niet waar ik aan toe ben, maar het lijkt erop dat de weekenden voor mij de meeste kans hebben.
Zitnogal in de lappenmand en vraag me af of ik de eerstvolgende anderhalve maand überhaupt genoeg lucht heb om te kunnen zingen... ik zit met een longontsteking. Zou ik geen reden vinden om uit te stellen overigens... Ods
Ik heb hem in elk geval ingevuld. Wat locatie betreft: Ergens waar ik met de trein kan komen . Of tenminste, met de trein vlakbij, dan is er vast wel iemand die mij even van het station wil plukken.
Balen Prrrr, veel beterschap in elk geval!
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 17-02-13 12:20
Prrrr Ik wilde zo graag achter je schuilen Maar beterschap zeg!! Niet mis een longenontsteking
Ik moet de data nog invullen. Mijn schoonmoedertje is jarig maar weet nog steeds niet wanneer het 'feest' is. Ik zal de andere data in elk geval gaan doen!. Ik heb de data gevinkt welke ik kan
Voor aanstaande zondag (24ste) staan 5 stemmen aangevinkt. Het is kort dag, maar in mijn ervaring werkt dat meestal beter dan ver vooruit plannen. Is het een idee om aanstaande zondag dan aan te houden? Voor Prrrr hoogstwaarschijnlijk helaas niet haalbaar, wat ik erg jammer vind, maar dat betekend alleen maar dat we over niet al te lange tijd gewoon nog een keer af moeten spreken . toch?