Ik heb 8 jaar alpine geboard en elk jaar les gehad, maar ik kan helaas niet meer boarden ivm wat knieblessures. Ik zou wel hier en daar een tip kunnen geven, maar echt voordoen zit er niet meer in Ik ski ook al 26 jaar, dus voor vragen kunnen jullie ook bij mij zijn
zal allemaal goedkomen dus! Heb er iig onwijs zin in!
Angelkisssss
Geplaatst: 31-01-12 12:14
Het lijkt mij ook wil leuk om mee te gaan. Ben nog nt in landgraaf geweest aangezien het nogal ver is, maar heb nu een auto dus wordt gewoon paar uurtjes rijden. Ik kan beetje snowboarden, heb 3 weken ervaring, en heb vorige week voor het eerste een half uur op ski's gestaan. Ik zal later even kijken naar de datum dat ik kan. Liefst een zondag.
Mitch_Beauty
Geplaatst: 31-01-12 12:22
Gezellig Angelkisssss!
Jaa ik ook Nessa, wordt vast een topdagje
miccamaaike
Geplaatst: 31-01-12 12:23
Oeee dit vind ik ook wel leuk!
Alleen vrees ik dat t vanaf Groningen wel een beetje te ver gaat zijn, maar ik lees iig even mee! Mochten er nog meer Noorderlingen zijn dan hoor ik het wel.
hehe, ik ben een zuiderling Tis voor mij maar 1,5 uur rijden. Nog nooit in Landgraaf geweest, ging altijd naar Zoetermeer (vanaf Hengelo, was veel dichterbij) Maar nu ik een zuiderling ben wil ik zeker weten naar Landgraaf!
DieL_Zor
Geplaatst: 31-01-12 12:32
Ik lees ook mee Als het onverwachts ineens Zoetermeer wordt ben ik sowieso van de partij, Landgraaf is een behoorlijk eind rijden dus daar moet ik even over denken. Als ik erbij ben, kan ik ook wel mensen helpen met boarden.
Hier ook board. Kan wel skiën, maar mag dat momenteel niet vanwege een knieblessure.
DieL_Zor
Geplaatst: 31-01-12 12:54
Oh dat zou wel een optie zijn dan Mootje! Maar ik beloof nog niks, moet ook wel genoeg tijd hebben want m'n drukte-periodes verschillen heel erg en daar kan ik nu nog niks over zeggen
Ik wilde net zeggen, truckjes met ski of board? Ik weet wel hoe ik moet springen met skies, deze vakantie niet gedaan vanwege mn rug, maar kan t wel leren geloof ik