Idd prachtig! ik heb al gereageerd in dit topic! Maar toen zei ik dat ik met mijn pony zou komen. Maar inmiddels heb ik een paard, Dus die zal mee gaan
Waarschijnlijk rij ik vandaag even langs alle boomgaarden, en maak ik even wat foto's. (Gewoon simpel, voor het idee) Ik zal ook even een kaartje maken met google of zoiets, waar alle gaarden liggen....
De boomgaarden waar wij terecht kunnen zijn niet zoals op de foto hierboven halfstam, maar laagstam gaarden. Overigens zijn die in de bloei ook echt mooi. (Op foto hierboven is zo te zien kers of pruim, wij hebben appel en peer...)
Even onder enig voorbehoud. Ik heb een fikse keelontsteking, waarbij ook de stembanden meedoen. Mag het hele weekend niets zeggen van de dokter.... Aardige man, zei tegen mijn vriend: "Wat zul jij het rustig hebben dit weekend... " Heb hele zware antibioticum meegekregen van de dokter. Ik ben afgelopen maandag net begonnen aan een nieuwe baan, geef les op het voortgezet onderwijs. En dat gaat dus echt niet zonder stem, ik hoop dat het morgen lukt, anders zal ik me noodgedwongen moeten ziekmelden, en dat in mn 2e week.....
Maar goed, even eruit is wel lekker, en als ik me goed inpak kan dat ook geen kwaad. Ik wordt altijd erg gammel van de hele dag binnen zitten.
Hoi Mensen, ben vandaag foto's wezen maken, en ik heb even een lijstje gemaakt van wie tot nu toe allemaal hebben aangegeven interesse te hebben. Vanavond probeer ik wat meer info neer te zetten. Mogelijk dat ik een nieuw topic open, voor de daadwerkelijke organisatie.
Tot nu toe hebben 15 personen aangegeven mee te willen met een model. 20 personen hebben aangegeven als fotograaf mee te willen. 3 personen hebben aangegeven interesse te hebben, maar het is mij niet duidelijk als fotograaf of als model?
Ik denk dat dat wat te veel gaat worden, maar er haken waarschijnlijk ook nog wel weer mensen af. Dit zijn de mensen die hebben aangegeven interesse te hebben, nog niets definitiefs dus.
Ik denk wel dat dat betekend dat ik geen officiele inschrijving of iets dergelijks ga doen. De mensen die NU hebben aangegeven interesse te hbben, zijn er al ruim voldoende....
Ik ga een nieuw topic openen, met locaties, opgaven tot nu toe etc.
Het feit dat je op de lijst staat met mensen die zich hebben opgegeven, is nog geen garantie dat je ook daadwerkelijk kunt komen. Even kijken hoeveel mensen er tegen die tijd nog steeds enthousiast zijn, maar 40 man is te veel.... Hoe dat precies bepaald moet gaan worden, daar denk ik nog evenb over na. Modellen zal waarschijnlijk wel los lopen. Fotografen zijn er echt veel... Ik denk op volgorde van interesse aangeven, maar dat wordt ook vanzelf duidelijk.
Daar komen ook wat foto's te staan die ik vandaag heb genomen. (Puur voor het idee, tegen de tijd dat de boel in bloei staat ziet het er heel anders uit... Onder andere groene bodem, en geen kale bomen...., dat moet iedereen er zelf maar even bijdenken...)