Hmm, ik weet nog niet wat voor tas ik meeneem, want ik weet niet waar Skaileer inpast. Maar zal even mijn nummer sturen. Zijn we alleen wel 3 kwartier te vroeg...
Help ik wilde kijken of ik ook een bus later kon nemen, maar 9292ov.nl doet het niet bij mij. Dus dat kijk ik later, maar vrees dat mijn bus op zondag maar 1x per uur gaat. Maar heb hem al zo lang niet meer gehad, dat ik het niet zeker weet
Ik moet trouwens uiterlijk 18.30 weer in Uden zijn... Dus zal rond een uur of 5 wel weer weg moeten.
_Mas
Geplaatst: 02-02-12 13:07
Dames!! Ik hoop dat ik zondag wat anders kan zeggen, maar: ik ben flink ziek! Als ik me zondag nog zo voel als nu kan ik echt niet komen Het gaat al wel wat beter, kan nu net weer zonder misselijk te worden even achter de pc kruipen.. Leek me meteen een goede gelegenheid jullie even op de hoogte te stellen
@Sting, ik laat het jou zsm weten of ik het ga redden zondag. Eventueel zou jij wel kunnen rijden toch? Als ik me goed genoeg voel om te komen kan ik eventueel als passagier in m'n eigen auto
@ Mas: jahoor, ik wil ook wel rijden! Zal even wennen zijn in een andere auto, maar hé, het is een Volvo, dus komt vast wel goed . Als je echt ziek bent dan is het jammer, maar dan gaat het niet door hoor , dat is ook niet gezellig/gezond!
SSDesign
Geplaatst: 02-02-12 14:37
Ik wacht ook even af hoeveel sneeuw er gaat vallen trouwens (als de horrorverhalen uitkomen) Want lijn 99 Uden-Nijmegen wordt wel vaak gecanceld met sneeuw. En ik heb er geen zin in om niet meer terug te kunnen eigenlijk Maar dat zal allemaal wel meevallen.
Ik heb inderdaad geantwoord maar zal ook hier even reageren.
Ik ben vandaag van Wageningen naar Uden gegaan met het openbaar vervoer. Laten we het zo zeggen dat het 1 groot drama was en ik ben ontzettend blij dat ik uberhaupt thuis ben gekomen. Wageningen naar Ede met de bus ging prima. In Ede reed de trein (afkomstig uit Utrecht) naar Arnhem/Nijmegen net voor mijn neus weg, pech dus. De volgende trein reed niet en de trein die daarna kwam reed met 50 (!) minuten vertraging. Uiteindelijk met de stoptrein kunnen gaan gelukkig. Arnhem-Nijmegen was redelijk te doen met de trein, weliswaar met veel vertraging, maar toch. Vanaf Nijmegen heb ik de bus gepakt. Ik had geluk dat deze al kwam, want er vielen veel bussen uit en geen een bus reed nog op tijd. Uiteindelijk heeft mijn bus er 2x zo lang over gedaan als normaal, hij slipte steeds weg en we hadden echt een paar keer behoorlijk gevaarlijke situaties met andere auto's (bijna botsingen).
Mijn reis heeft er 4 uur over gedaan in plaats van 2 uur en ik ben super super super blij dat ik nu thuis zit. Ik wil ook heel graag komen, maar ik kijk morgenavond even of ik wel of niet ga komen. Ik heb er namelijk weinig zin in om weer vast komen te staan en daarbij heb ik veel kou gevat gister/vandaag. Voel me dan ook niet echt super lekker, misschien wel het begin van een griepje...?
Ik hoop dus dat ik kan komen, maar wat niet verantwoord is, doe ik niet. En ik heb die avond ook nog andere afspraken in Uden staan, dus moet ook niet te laat terug zijn en dan wil ik wel zeker weten dat het de moeite waard is en niet dat ik een uurtje binnen kan zijn door alle vertragingen
Jongens: We zijn niet met heel veel personen, kunnen we de meeting niet verzetten? Dat lopen we minder risico met ellenlange reistijden of sneeuwbuien onderweg... Ik vind het wel leuk om te komen, maar om daarvoor in een dikke file te staan heb ik minder zin in. Ze waarschuwen overal dat je beter niet de weg op kan gaan. Is maar een idee hoor!
SSDesign
Geplaatst: 04-02-12 16:19
Ik heb me net afgemeld bij Anna.
Ik ben nog steeds niet helemaal lekker (rillerig, hoofdpijn, misselijk...) dus dat is sowieso niet zo handig. Maar daarbij is het openbaar vervoer echt chaos. De bus die ik morgen zou kunnen nemen reed wel gewoon, maar met 20 minuten vertraging. Treinen van en naar Nijmegen rijden ook lang niet allemaal heb ik vernomen via NS.nl (en ik weet uit ervaring dat het meestal in werkelijkheid nog wat negatiever is dan dat op ns.nl weergegeven wordt, dat was tenminste gister wel het geval). Daarbij wordt er aangegeven dat je beter niet de weg op kunt gaan als dit niet nodig is.
Ik heb dus besloten dat ik niet kom. Ik wil niet het risico lopen dat ik ergens strand. Anna gaf aan dat de bussen naar Maartenskliniek gewoon reden, maar ik weet dat het gister op Nijmegen Centraal echt een ramp was qua bussen. Bussen die opeens van het bord verdwenen waren, bussen die meer dan 20 minuten vertraging hadden, bussen die gewoon niet kwamen. Ik heb het allemaal mogen zien en ik ben al lang blij dat ik gister nog thuis ben gekomen...
Dribbel
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 18:39
Ik wil het eigenlijk op een andere dag plannen. OV is weer een chaos en vanuit Groningen naar hier is niet veilig. Zullen we het een weekje aankijken en dan een andere dag plannen.
Ik heb haar gisterenavond gemaild, maar daar ook nog geen reactie op. Met haar ook (nog) niks afgesproken wat betreft ophalen oid. Dus ik neem aan dat ze het gelezen heeft. Heb ook geen nummer van haar ofzo....
Edit: Ze heeft mijn PB naar haar ook nog niet geopend....
Hopelijk morgen ochtend en het liefst deze avond nog. Ik ga slapen. Ben moe van het schaatsen en moet weer fit zijn voor morgen.
Vind het echt helemaal geweldig dat schaatsen, de chocolademelk met koek en na afloop boerenkool met worst eten met de familie. Heeft vast iets heel kneuterigs, maar het schaatsen zelf, de sfeer en het Nederlandse gevoel is gewoon zo goed. Kneuterig of niet, het maakt me niet uit. Het maakt mij enorm blij en gelukkig.
Ik denk dat het een verstandige beslissing is om het niet door te laten gaan Ik ben nog steeds niet echt lekker, al gaat het wel iets beter dan gister.
Het openbaar vervoer is wel iets meer al op gang gekomen zo te zien, maar toch blijft het irritant en lastig.
Oh en dat schaatsen Ik hou niet van schaatsen, maar inderdaad heel die sfeer erom heen
Dribbel
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-12 11:13
Sting schreef:
Ik heb haar gisterenavond gemaild, maar daar ook nog geen reactie op. Met haar ook (nog) niks afgesproken wat betreft ophalen oid. Dus ik neem aan dat ze het gelezen heeft. Heb ook geen nummer van haar ofzo....
Edit: Ze heeft mijn PB naar haar ook nog niet geopend....
Nog niet. Beetje vreemd.... hoop niet dat ze onderweg is. Wij hadden verder ook nog geen tijd afgesproken ofzo, dus ik neem aan dat ze niet ergens op me staat te wachten.