In september red ik de 9e niet (wedstrijd in Hippo), red ik hopelijk de 15e niet (hippiade), de 16e niet (wedstrijd Wijdewormer), de 23e niet (wedstrijd Heiloo). September is dus voor mij redelijk druk tot nu toe.
Eliine
Geplaatst: 13-01-12 15:37
Evelli schreef:
30 juni/7 juli zou dan ook vrij komen
dat zou dan evt. nog een optie zijn als verder iedereen kan dan. Al is het natuurlijk het allerleukst als iedereen kan komen. Maar ik vrees dat dat een onbegonnen zaak gaat worden
Keet
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-12 15:37
Ben ook bang dat het niet gaat lukken op een dag dat iedereen kan helaas. Wel jammer Maar nog niet iedereen heeft de Doodle ingevuld.
Denk dat het handig is, maar misschien erg onoverzichtelijk. Voor de locatie in Hoofddorp moet het zeker een zondag zijn. Bij Cis maakt het waarschijnlijk weinig uit of het op Za of Zo is
Ok, ik heb de zondagen toegevoegd. Inderdaad onoverzichtelijk, maar wel compleet. Degenen die het al ingevuld hebben: als je bij je naam gaat staan met je muis krijg je de optie om te wijzigen.
Ik heb extra dagen toegevoegd aan de poll, dus iedereen die hem toen al had ingevuld, heeft nu vraagtekens bij de extra datums.
Eliine
Geplaatst: 14-01-12 12:47
Nou Miljoes jij maakt het er ook niet heel veel makkelijker op qua beschikbare data
ukkiepuk
Geplaatst: 14-01-12 12:54
Eliine schreef:
Nou Miljoes jij maakt het er ook niet heel veel makkelijker op qua beschikbare data
Ik moet nog even verder kijken, ik kan vast nog wel meer data, maar heb nogal rekening te houden met heel veel factoren
Vin heeft zo nu en dan tentamens voor school, ´moet´ natuurlijk naar Sparta en we gaan ook nog een weekje naar Frankrijk. Van de zomer hebben we 3 weken vrij om in huis te klussen, want dat komt er nu niet meer van ivm school. Dan kan ik dus ook niet weg ivm Fabienne....
Ik heb ook even de zondagen erbij ingevuld, weet alleen niet of mijn ouders er erg blij mee zijn op zondag maargoed.
Het lijkt me wel handig dat we een beetje opschieten met een datum prikken, ivm andere dingen plannen enzo
Eliine
Geplaatst: 21-01-12 21:44
Ik zie dat tot nu toe op 1 juli iedereen kan, behalve Gemma. Of 30 september, maar dan is het eigenlijk al geen zomer barbeque meer
Het zou wel fijn zijn denk ik als iedereen die graag mee wil doen zn agenda er even naast legt en in ieder geval iets invult. Je kunt het nooit precies weten vantevoren, maar je hebt wel gelijk Marleen Hoe langer we wachten hoe kleiner de kans is dat (bijna) iedereen kan komen.