Marlinda moet de taak op zich nemen, ik ben vanavond weg maar ik ben zeer benieuwd wat ik aantref als ik vanavond weer thuis kom
Een overbelaste computer en een overbelaste Marlinda
Caaroo
Geplaatst: 10-01-12 13:38
Kan eindelijk reageren hier haha.
Ik zou dit jaar heel graag mee willen naar één van de photo events! Als fotograaf lijkt me heel gaaf, maar wil 't eigenlijk ook weleens met m'n paard proberen. Jammer dat ik in Noord-Holland woon, dus het Canadameer is sowieso even te ver weg. Ik ga m'n vader nog even lief aankijken over die andere...
Ik heb een vraag, wordt er altijd gebruik gemaakt van prikpaaltjes en hoe hoog zijn die dan? Ik heb geen idee of m'n paard daarbinnen blijft in een vreemde omgeving... Hij blijft los altijd bij mij in een buitenbak met een hek van 20cm hoog, maarja, in die bak komt hij al een tijdje...
Kan komende keer dus zeer waarschijnlijk niet mee, maar ik blijf het zeker volgen, het is gewoon al zo leuk om naar te kijken
Waarschijnlijk is de Strand meeting aan het einde van het jaar wel in Noord-Holland, maar dit is nog niet zeker.
De paaltjes die wij gebruiken zijn 1.10 en 1.57 we maken tijdens de HPE ± 4 weides waarvan er twee 1.10m hoog zijn en twee 1.57m. Of een paard in een vreemde omgeving tussen de draadjes blijft is altijd de vraag, het is het risico dat je als eigenaar neemt als je je paard los doet tussen paaltjes en draad, de meeste paarden hebben hartstikke respect voor het draad en gaat het heel goed, maar soms glipt er ook wel eens 1 tussen uit
Kunnen we die inschrijving start niet opschuiven naar 21.00 ? Ik ben om 20.00 op stal
Caaroo
Geplaatst: 10-01-12 14:06
LisaDijk: Super bedankt voor je reactie! Paard is zelf 1.57, met die hoogtes denk ik inderdaad dat 'ie er wel binnen blijft, ben zelf wel bereid dat risico te nemen (nou alleen m'n ouders nog).
Ik blijf het in de gaten houden, misschien dat ze één van die andere wel goedkeuren, ook als die niet in Noord-Holland zijn.