ha ha smsen naar een computer gaat wat moeilijk. Hi hi hi. Ik kwam er van de week achter dat ik alle kerst kaarten verstuurd heb zonder wat in de kaart te zetten. Oeps...
ha ha smsen naar een computer gaat wat moeilijk. Hi hi hi. Ik kwam er van de week achter dat ik alle kerst kaarten verstuurd heb zonder wat in de kaart te zetten. Oeps...
MarianneV
Geplaatst: 28-12-11 23:23
Milan_lover schreef:
Jij hebt al een PB van mij Marianne
Gezien :p
marjan1986
Geplaatst: 28-12-11 23:28
Devi_Angel schreef:
Zou je ook fotos maar mij kunnen pben
Moet ik ook nog foto's naar jou toe doorsturen? of had je al wat gevonden/gekregen
Hier ook geen sneeuw Wel voor vanmiddag flink wat hagel voorspeld
MarianneV
Geplaatst: 29-12-11 10:21
Dan ben ik aan het werk...
Ik zal moge es ff horen hoe het met mijn laptop is...
appalin
Geplaatst: 29-12-11 10:38
Met die warme temperaturen die voorspeld zijn, hoeven we de komende dagen dnek ik geen sneeuw te verwachten...Des te meer kans dat het er met de meeting wel ligt!!!!
ik moet ook weer nieuwe snow boots! Gebruik mijn mooie roze nu op stal ha ha. Geven ze hagel aan vanmiddag? Moet nog zeker twee rijden! Hoop dat 't mee gaat vallen...
Ik heb vanmiddag rijles (auto), dan lijkt hagel me ook behoorlijk k*t Dus van mij mag 't ook wegblijven Net scheen de zon nog, toen ik wakker werd, maar die is alweer weg.
Mijn zusje en ik gaan de canon 400d kopen, lens moeten wij nog even kijken. Als ik alles heb voor 5 februari kan ik dan ook mee als fotograaf? wil wel op reserve lijst
edit; de body is al binnen! iemand suggesties voor een goede lens?