een vriendinnetje van mij wil ook graag mee! is ook leiding bij het fjordenpaard, is lid van bokt maar niet actief lid, vinden jullie dat leuk? xriannes heet ze op bokt!
Oh, trouwens op de vraag hoe lang iedereen rijdt, ik rijd nu ongeveer 7/8 jaar geloof ik. Altijd op een manege gereden en sinds oktober een eigen paard
Ik vind wel dat ik redelijk kan rijden ja. Maar goed, we gaan buiten rijden en geen M proef.
Britt_Sisi
Geplaatst: 11-01-12 20:28
nee maar goed rijden daar is blijven zitten met hard galoperen hahaa (lukt mij ook niet altijd hoor hahahahha. ben daar wel een aantal keer gevallen)
als je daar op kamp gaat word het altijd in groepen verdeeld zo van; groep 1 ; mensen die nooit vallen niet bang zijn en heeeel goed kunnen rijden (vallen het meest omdat ze jonge paarden meenemen haha) groep 2 ; mensen die goed kunnen rijden en soms een beetje bang zijn geen jonge paarden groep 3; beginners / jongere kinderen
groep 2 is het leukst om mee te rijden dus ik vroeg me af of er niet mensen bij waren die net rijden bijvoorbeeld snappie
Mensen die nooit vallen? Sorry maar al rijd je al 25 jaar...je kan altijd vallen.
Destination
Geplaatst: 11-01-12 20:34
Marlies, ik denk dat ze mensen bedoelen met een beetje een stevige zit. Dus niet als paarden een klein bokje geven, dat ze eraf liggen Ik ben er ook al ik weet niet hoe vaak afgevallen, ik reed namelijk altijd op een kleine, eigenwijze pony. En het was zelfs zo erg dat ik soms helemaal trots tegen de eigenaresse van de manege zei dat ik er niet was afgevallen
Denk ook dat we het beste als groep 2 kunnen gaan. Gewoon omdat ik het graag gezellig wil hebben en niet constant een jonge pony wil corrigeren of een vervelende bok op zijn plaats moet zetten. Gewoon ontspannen buiten rijden.
ze bedoelen mensen die denken nooit te vallen. omdat ze jonge paarden mee kunnen krijgen en die wel eens onverwachts kunnen schrikken!
Jonge dingen krijg je zowiezo niet mee hoor met huren! haha! maar het verschil tussen 1 en 2 is niet groot maar 2 en 3 wel dus ik bedoelde meer dat iedereen wel een beetje kan overleven als we gaan galoperen enzo!
Heeee, kan er nog iemand bij? Ik wil ook wel mee (A) Ben ook paar keer op ponykamp geweest hier en heb met een ander meisje eens een buitenrit gemaakt, heeeeel leuk! Ik wil graag nog een keer weer heen, pak nu mij kans haha