Ohja schopperdeschopschop!!Ehmm tja ik heb nog geen enkel rooster dus ik heb nog geen idee....Maar bij wie doen we het nu? Dan kunnen we dat in elk geval een beetje schatten?
Komende keer weer gewoon bij Len toch? En dan kijken we voor de keer daarna misschien naar iets hoger in N-H als meer mensen dat willen?
Hoop dat het voor jullie allemaal een erg liefdevol, gezond en succesvol 2012 gaat worden!Wanneer hebben we de spelletjes meeting en waar?
Ja hoor burgerlijk en rustig sliepen om 00.10 heerlijk!Morgen weer werken, dus vind het niet zo erg Jij ook een leuke/gezellige jaarwisseling gehad?
Hahaha ik had een heel enerverende jaarwisseling.Om half elf compleet in gestort naar bed gegaan. En dus slapend 2012 begonnen hahahaha!
Hier heeel druk en met veel herrie, maar super gezellig!! Lig nu voor pampus op de bank, niet omdat ik gedronken heb, maar omdat ik moe ben. Heb gister nagenoeg niks gedronken omdat ik drank en vuurwerk gevaarlijk vind Euh.., 21 is onder voorbehoud prima
21ste is voor mij onder voorbehoud. Heb geen flauw idee of ik dan al thuis ben van m'n feestje de 20ste