Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lot schreef:Ik ben zelf niet erg goed bekend in het gebied (dat komt na de winter wel) dus vind het moeilijk te zeggen wat goed bereikbaar is, en waar je met veel trailers de ruimte hebt, en waar de geschikte paden beginnen is.
Deborah, ik denk dat jij voor nu meer weet dan ik. Zou jou stal geschikt zijn/zouden wij daar welkom zijn?
Eventueel ook om een drankje oid na te doen?
Mias schreef:_Lot schreef:Ik ben zelf niet erg goed bekend in het gebied (dat komt na de winter wel) dus vind het moeilijk te zeggen wat goed bereikbaar is, en waar je met veel trailers de ruimte hebt, en waar de geschikte paden beginnen is.
Deborah, ik denk dat jij voor nu meer weet dan ik. Zou jou stal geschikt zijn/zouden wij daar welkom zijn?
Eventueel ook om een drankje oid na te doen?
Heb het hele topic niet door gelezen. Maar je wou toch gaan rijden in het Drents-Friese Wold?
Waar we dan goed zouden kunnen beginnen met de rit is bijvoorbeeld in appelscha?
Bij het bezoekerscentrum, daar kun je namelijk parkeren met trailer. Er is genoeg ruimte en ook water voorziening voor de paarden. Je kunt gelijk de bossen in en hoeft dus niet langs of over een drukke weg. De kale duinen en het canada meer is daar vlak bij.
Hun website:
http://www.staatsbosbeheer.nl/Locaties/ ... 0Wold.aspx
_Lot schreef:Ik heb via Pb ook al de tip gehad dat als startlocatie te doen, dat was ook mijn planning. Was alleen nog wat meer dingen aan het bedenken zoals tijden, duur, en lengte vd rit. Ben daar nog niet uit...
Wel vraag ik me af of hier misschien een deelnemer is die bereid is mij te helpen met uitkiezen van de route en proef te rijden (in het voorjaar). Ik wil dan zelf ook mee, als er twee paarden zijn is dat leuk, maar een is ook prima, ik hoop tegen die tijd ook een camera te hebben, dus kan ik ook lopend gaan en onderweg wat mooie plaatjes schieten bijvoorbeeld.
caroline_max schreef:@Mias; Kun je toch juist even ontspannen? Lekker even door het bos, met genoeg mensen voor de afleiding
Leuk, ik heb de datum van genoteerd. Wil sowieso graag mee als fotograaf, maar misschien vindt ik voor die tijd nog wel een berij-bare tinker .
Sassii schreef:Lieffiefi schreef:Ik wil ook... Maar ik heb geen tinker... (en om er 1 voor mn verjaardag te vragen.. helaas dat is niet haalbaar meer haha)
Bij mij precies tzelfde