Hoe laat beginnen we? Ik heb me laten overhalen om nog even van 12 tot 2 te werken, dan rijd ik na het werk direct door naar t Zeeuwse en kan ik zo rond een uurtje of 5/half 6 daar zijn.
2 kadootjes van rond de 5 euro p.s.? Eentje leuk, eentje grappiger ofzo? Dat vond ik vorig jaar zo hilarisch
Anoniem
Geplaatst: 05-11-11 11:16
Gewoon 2 dootjes van idd ongeveer 5 euro. Dat is het leukst. Volgens mij had iemand toen die spelregels gewoon van internet gehaald.
Vorig jaar waren de dootjes in deze trant : vogelhuisje + vaas met bloem + kersenwijn met nog iets + eetbare klei + chocoladeboekje met reep + speculaasset + chocomelklolly en rituals set + paardenkalender + rieten windlicht + snoepjes en bessendrank + baddingetjes + eeh.. meer herinner ik me niet
Hier op het dorp zelf is niet veel te krijgen, als je iets wilt halen voor eten ben je hier snel aangewezen op arnemuiden... Daar zit op zich wel een goeie friettent. Of is het de bedoeling dat iedereen wat mee neemt voor eten of iets?
Dus als ik het goed begrijp is het een eetbaar cadeautje en een niet eetbaar cadeautje???
Anoniem
Geplaatst: 05-11-11 17:45
Nee helemaal niet joh Dat staat volledig vrij, ik som alleen op wat er vorig jaar is meegenomen, en dat is wat ik me nog herinner. Is gewoon toeval. Het gaat erom dat je twee dootjes van ongeveer 5 euro hebt. Ik hou zelf maar voor ogen dat het iets moet zijn wat ik zelf ook leuk vind, of wat algemeen leuk is. Je moet bijvoorbeeld niet met iets heel specifieks of persoonlijks aankomen denk ik, dat is niet leuk, in feite moet iedereen er wel z'n weg mee kunnen.
Friettent ofzo heb ik niet zo'n zin in. Eventueel gewoon simpel : soep met stokbrood en wat zelfgemaakte hapjes?