Dat heeft niet met mogen/niet mogen te maken Steph, de "scheve gezichten" zijn de dames die zich bij het andere topic hadden afgemeld door de sfeer daar. Dus Francis, Sanne, Chloé en ik.
Oke gezellig, gaan jullie lekker met zijn 4en. Wat een ontzettend kinderachtig gedoe. Als je allemaal naar hetzelfde restaurant gaat, ga dan gewoon bij elkaar zitten en laat je niet zo kennen. Ik denk niet dat de sfeer er anders om is. Leg het naast je neer en eet gezellig samen.
PieterBel
Geplaatst: 15-10-11 18:41
Ik heb zin in lekkere carpaccio hmmmmmmmm
Hilda79
Geplaatst: 15-10-11 18:50
Nathazzz schreef:
Dat heeft niet met mogen/niet mogen te maken Steph, de "scheve gezichten" zijn de dames die zich bij het andere topic hadden afgemeld door de sfeer daar. Dus Francis, Sanne, Chloé en ik.
Wie dan, hilda? Nathalie gaat sowieso niet meer mee en dat zefde geldt voor BA.
pantuf
Geplaatst: 15-10-11 21:41
Steph86 schreef:
San,als ze je mogen dan hoor je bij hun,mogen ze je niet dan val je er buiten.
Jammer dat het zo moet.
Nou zo zie IK het helemaal niet. Ik vind jullie stuk voor stuk allemaal leuke meiden en heb ook helemaal geen zin om te moeten "kiezen". En ik zal niet ontkennen dat ik de een meer "mag" als de ander, maar dat heb je altijd.
Zo als ik al eerder aangaf ik word gewoon moe van dat moeilijke gedoe. Maar dat kom misschien ook omdat ik zelf niet zo moeilijk ben als dingen veranderd worden om wat voor reden dan ook.
Oke dit topic en met 2 groepen op de zelfde dag in het zelfde restaurant gaan zitten is misschien niet echt tactisch maar ik kan het "idee" erachter wel snappen. Ik verwoord het niet helemaal zoals ik wil maar het komt er even niet buiten uit.
Maar goed heb op het moment ook weinig zin om nog energie in dit gedoe te stoppen heb wel wat anders aan me hoofd om energie in te steken.
PieterBel
Geplaatst: 17-10-11 11:26
chloek schreef:
Nathazzz Sanne Chloë (kunnen we samen carpoolen Nathazzz) Steph Hilda
Ik haak af, we gaan hier samen uit eten als sm komt oppassen.
oh top, hier gezellig trouwen en verjaardagen vieren in 1 als Roan niet zieker wordt. Hij is nu al zijn stem kwijt en daarnaast nog rochelend aan het hoesten. En zo komt er steeds wat tussen bij ons en zijn we al 2 jaar niet uit eten geweest samen.