Ik ben normaal nooit van afhaken maar het gaat gewoon niet lukken.. Dus binnenkort maar nog een x inderdaad?! (Of een ander leuk idee voor binnenkort?)
Nee hoor, als het er niet minder worden, vind ik het ook prima om gewoon de 21e met z'n vieren te gaan.
liesjecryos
Geplaatst: 18-10-11 20:06
ik vond het net nog goed de 21ste maar hier hebben de kinderen griep,dus het zekere voor het onzekere kies ik toch voor volgende week vrijdag. Als men alsnog de 21 ste wilt,ga ik ook gewoon mee hoor,maar ben gewoon angstig dat ik ook de griep krijg.
mij maakt t iig neit uit, en als we elkaar nog kunnen uitstaan aan het einde van de avond doen we het toch gewoon nog een keer zodat nessie en crissie mee kunnen?
Reserveer maar!!!!!! Ik heb er zin in,en inderdaad als het gezellig is en we slaan mekaar de hersenpan nog niet in,kunnen we het best nog een keer doen met Nessie en Chrissie.
Ik had zoveel vertraging op de terugweg, dus had het nooit gered. Net toeval ook bij mijn trein, geweld was er tegen de conducteur, trein op slot, half uur op station wachten, komt de politie ook echt serieus op de fiets.. Daarna overstappen wegens teveel vertraging, en daarna met de bus weer vertraging. Maar Antwerpen was wel erg leuk.
mooi, ter voorbereiding, we bedachten dat we naar Warhorse willen....
Irma_Maandag
Geplaatst: 21-10-11 23:16
Hey EW! Ook thuis Was gezellig hè.... ik zit wel vol hoor! Warhorse..... leuke next date! (Moeten we wel stil zijn.... of borrel doen naderhand, om lekker te kunnen kleppen)
KletsKoekje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-11 23:39
Ik ben ook weer thuis Was idd gezellig, en WarHorse is inderdaad de volgende Date op de planning. Borrel na der hand zal inderdaad nodig zijn haha Gezellig.
Zo he ik ben ook weer thuis,of nou ja al een klein kwartiertje. Even met manlief bijkletsen,die vond zich zelf zo zielig dat ie een avondje alleen was . Maar ja Warhorse!!!