Geloof niet dat dit echt wat gaat worden haha. Tau is veel te druk met haar leuke lieve hond
Wijslander
Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-11 17:33
Excuses Wat de maand betreft: dat maakt me niet zo veel uit eigenlijk.. Laten we afspreken dat jullie ook knopen mogen doorhakken, ik waai wel met de wind mee
Wat mij betreft graag nà oktober. November of december iets afspreken dan? Volgend jaar weer volop druk; dan plan ik al mijn vrije weekeinden in voor wedstrijden.
Is er verder al een eventuele geschikte locatie voor het westernrijden? Ik stem op november, december krijgen we sleutel van nieuwe huis en dan zijn we druuuukkdrukkk
ligt ook een beetje aan eht weer, als we gaan westernrijden en die manege waar het kan heeft alleen een buitenbak heeft t weinig zin om midden in dec te gaan...
Ik ben Patricia, 25 jaar, woon in De Steeg Heb een KWPN merrie, ook in De Steeg.
liesjecryos, welke boerderij woon je? In rheden of?
Een of andere workshop vind ik wel leuk! Zal even site zoeken waar ik al eens een workshop wilde doen In Beekbergen is dat. Soort grondwerk iets was dat.
ikzelf ben niet zo'n grondwerkpersoon, maar als meerdere personen dit leuk vinden ben ik geen spelbreker, het is op zich wel interessant. wel wordt dit maar in een groep van max 6 personen gegeven
Ik doe zelf verder ook niet zoveel aan grondwerk, maar om er wat kennis van te hebben is denk ik wel leerzaam. Denk dat je dat in de omgang met paarden altijd wel wat eraan kunt hebben. Misschien is er een klein groepje die het ook leuk vind en kunnen we met een grote groep nog iets anders doen.
ligt er denk ik ook aan hoeveel er uiteindelijk meegaan, als er maar 5 of 6 mensen meegaan, kan dit best
PinkPrincess
Geplaatst: 26-10-11 22:59
Ik woon midde in de stad van Arnhem :-D
Evel_Knievel
Geplaatst: 26-10-11 23:09
Ik meld mij ook aan! -Wanda - 21 jaar - vorig schooljaar verhuist van Groningen naar Arnhem (Klarendal) - studeer in Velp - 1 huisdier: Dìli de Sirische hamster - en last but not least.....I loooove IJslanders
leuk dat er in ieder geval zoveel animo is. we kunnen het ook wel opschuiven naar het voorjaar als die stal enkel een buitenbak heeft. Ik heb het nu even heel druk maar ik probeer straks wel even te googleen