Ik heb niks staan die zondag, maar ga die zaterdag ervoor wel naar Night of the Proms dus ben laat thuis hangt er voor mij dan dus sowieso vanaf wat de plannen worden!
Ik heb niks staan die zondag, maar ga die zaterdag ervoor wel naar Night of the Proms dus ben laat thuis hangt er voor mij dan dus sowieso vanaf wat de plannen worden!
En ik heb gewerkt dus ik waardeer 9 uur in de ochtend sowieso niet
euhm... iets gezelligs met zijn alle... zoals bowlen b.v.... of iets anders gezelligs en daarna uit eten
M_D_H
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-11 14:23
en wat is de tijd waarop we afspreken? want als het smiddags is kan ik mischien smorgens nog ff snel een parcoursje springen
Yellowfish
Geplaatst: 15-11-11 19:45
Is het misschien een idee om het gewoon bij gezellig een hapje eten bij een leuk restaurantje te houden? Op die manier kan iedereen overdag doen waar ie zin in heeft dit dan met het oog op Simone haar huidige 'kreupelheid' (ik gok dat bowlen haar niet gaat lukken? ), Kel die een nachtdienst draait, ikzelf gewoon lekker naar m'n ponybeest kan, Dees die dan haar springding kan doen, en verder houden we het dan ook redelijk betaalbaar voor degenen die financieel niet al te gek kunnen doen?
Heel leuk idee lies! Bowlen zie ik momenteel voor me door een bal op de grond te leggen en vooruit te duwen met een kruk maar elke keer die streep over zal niet goed zijn voor de punten
Ik zal vanmiddag degenen die nog niet gereageerd hebben even een PB sturen! Kel, heb jij enig idee voor een leuk restaurantje of zal ik even op internet gaan speuren? Hebben we nog voorkeur voor een bepaalde keuken? Grieks, Spaans (tapas ), Italiaans (maar daar ben ik wel heel kritisch over omdat ze 9 van de 10 keer barslecht zijn ) of gewoon een "van-alles-wat-restaurant"? Chinees? Japans? Ga zo maar door..