Hallo dames, sorry dat ik zo kom binnen vallen. Ik sta strak aan busloo, ik denk vlakbij Tyrza(Jij staat bij klein 's gravemate denk ik?) en zie nu dat er een optie over wandelen met de paarden is.
Simone! Als jij gaat wandelen met Savannah wil ik wel mee met Z Mini & maxi haha. Ga haar niet OHZ meenemen, want dat gaat ze niet accepteren.
Ik wacht de datums nog even af, wandelen vind ik ook prima Dan kan ik er gewoon stukken opzitten en als ik een zadel heb zou ik wel wat hindernisjes willen pakken maar dat kunnen we dan tegen die tijd wel overleggen!
Er is een kleine kans dat ik zaterdags wel kan maar nu heb ik nog gewoon stage op zaterdag, En ik kan alleen maar mee als ik een trailer kan regelen en mensen willen helpen bentley er in te zetten :p
Lailaa
Geplaatst: 13-05-12 10:46
xliisaa schreef:
Zullen we anders deze datums pakken en dan je naam er achter zetten wanneer je kan
Ik moet dan een trailer regelen en kieken of mijn mama dan kan rijden met de trailer, Maar ik heb sowieso hulp nodig bij het inladen ect dus ik moet even kijken of het gaat lukken. Ik hoop het wel want ik zou het wel erg gaaf vinden, heb nu ook weer een zadel
Simone, bentley wil waarschijnlijk niet de trailer in dus ik ben benieuwd Toen ze bent hebben gebracht ging het in één keer goed dus ik hoop dat het dan lukt en als we terug naar huis gaan willen er ook vast wel mensen helpen.' Ik ga denk ik gewoon allebei doen, ik rij nu altijd zonder zadel buiten dus ik kan er altijd op springen :p