@Tat_jana: Ja ik heb dr nog steeds! En ze gaat ook niet meer weg. Sinds we verhuisd zijn is het alsof het een heel nieuw paard is. Echt geweldig! Heb een nieuw zadel gekocht, de rugpijn is stukken minder en Kaya loopt alsof ze ieder weekend word uitgebracht haha. Ze is ontzettend speels met haar nieuwe weidevriendinnetje en kom keihard aangegaloppeerd als we de wei binnen komen. Heel leuk, je kan dr een klein kind op zetten. Ook springen geniet ze zichtbaar van.
YvonneV
Geplaatst: 25-09-11 21:25
MelanieB schreef:
yvonnedv schreef:
paintlinger heeft in het begin van dit topic aangegeven dat ze op de grens van friesland en drenthe woont.
Okee, da's leuk? *snapt dit antwoord niet helemaal haha* Word het dan daar gehouden?
Ik bedoelde er mee te zeggen dat dat ook op het lijstje ingevuld kan worden
Ik kijk deze week of ik vervoer kan regelen, anders wil ik mijzelf graag opgeven. Ik heb een bomproof 16jarige merrie. We hebben haar nog niet zo heel lang, maar gaat al super met haar.
Ligt er natuurlijk wel aan waar we uiteindelijk gaan rijden. Ik ga geen uren rijden om op locatie te komen, maar dat zal niet alleen voor mij gelden denk ik.
Ja ik denk idd ook dat het definitieve aantal pas duidelijk is als zowel de datum & bestemming bekend zijn. Ik hoop echt dat het voor mij haalbaar gaat worden, want het lijkt me super leuk!
MelanieB
Geplaatst: 26-09-11 17:05
Carmy81 schreef:
Ligt er natuurlijk wel aan waar we uiteindelijk gaan rijden. Ik ga geen uren rijden om op locatie te komen, maar dat zal niet alleen voor mij gelden denk ik.
Heb ik idd ook. Ik stap namelijk van mn pad zo het bos in en wekeromse zand en ginkelse hei enz. Dus om dan bijv pokke end te rijden voor een buitenritje doe ik niet Maar zie het wel ff
FloMax
Geplaatst: 26-09-11 18:36
yvonnedv schreef:
iLOVEVIDO schreef:
Vrijdag30 september is sluitingdatum voor aanmeldingen en dan maken we een plaats bekent en daarna prikken we een datum