Ja, dat is waar, maar we kunnen toch al wel vast een beetje kijken wanneer iedereen kan. We hebben de nu de dagen, maar nog geen dag gekozen (geen datum)
Denk dat we vooral eerst moeten wachten tot de roosters indd xD Stel dat iedereen tot heel laat op school zit op vrijdag.... hoewel als we ergens gaan eten maakt dat niet uit natuurlijk
Jaah vind ik wel dan is er meer zekerheid. Anders plan je iets, houdt iedereen er rekening mee, en dan krijgen we een rooster en dan kunnen we helemaal niet xD
Ik heb mijn rooster al! Ik wacht alleen ff maandag af, want volgens mij zijn we vaak op vrijdag óf vrij, of heel vroeg vrij Weet niet of Ayla_ Auriane ook bij mij in de klas zit, maar ik denk het niet. (ik zit in Dier1A)
Hier is bijna iedere week hetzelfde rooster. Heb morgen van 9:00 tot 12:15 les super chill. Vandaag waren we om 14:15 klaar ipv 16:15. Kon k mooi nog ff shoppen in t winkelcentrum
Ik wacht trouwens nog ff tot volgende week, dan ga ik met mijn coach/mentor/begeleider/whatever, kijken welke route ik ga volgen en hoe ik het ga doen met bepaalde modules en vakken (ivm verkorting). Misschien dat k dan namelijk op vrijdag ofzow nog les heb. Dat weet ik nog niet xD
ja maar we moeten nog ff kijken hoe het allemaal loopt qua roosters. Ik heb maandag namelijk nog een gesprek met mn mentrix en het zou kunnen dat ik binnenkort een ander rooster heb omdat ik vakken juist wel of niet ga volgen. Dan zou het kunnen dat ik op vrijdag andere lestijden heb.