16/11/03 Clinic Judith Scholte (Amersfoort)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 21:20

Hoi Sprintje, ik kom misschien wel kijken! lijkt me leuk om Renaatje weer eens in het echt Tong uitsteken te zien... en jou ook Haha! ! tot zondag in ieder geval!

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 15:41

Als ik mee doe, doe ik mee met mijn merrie van 8 Contango x Marinier, Z niveau getraint en voor mij als leerpaard erg geschikt. Ik rij op B niveau

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 15:45

Ik zadel mijn voskleurig ros Kore!
BWP merrie van 11 jaar, van Feinschnitt X Furioso Z.
Ik rij op L niveau ongeveer, al kan ze ook wat dingen van hogerop, maar die zijn niet echt gebaseerd op een perfecte basis dus vallen weg. Jullie zullen wel zien!
By the way, het is soms een echte stresskip dus ik weet niet wat ik er daar van kan verwachten...! Verward

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 15:58

Ik ben Horselover van Nedforum. Ik neem waarschijnlijk mijn oudje mee, een 19 jarige Hannoveraan x Rheinlander ruin. We zijn weer bezig om conditie op pijl te krijgen, we rijden op dit ogenblik tussen B en L niveau.
Op vreemd terrein is hij alleen altijd erg sterk en lastig.

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:20

Mijn merrie is op vreemd terrein supercool en relaxed... Alles wat er dus verkeerd gaat, ligt gewoon doodeenvoudig aan mij Lachen

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:31

Goed punt Mark!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:52

Hmm mijn merrie is wel wat opgwonden op vreemd terrein maar laat zich verder prima bewerken. Wordt soms iets stijver in de beweging omdat ze zich een beetje druk maakt Maar verder is ze heel erg braaf

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:29

Mijn merrie is een echte stresskip, en dat is helaas zeker niet minder op vreemd terrein. Ik vrees een stuk erger, ze is namelijk pas twee keer op vreemd terrrein geweest, en dat was in het bos. Vrees dus het ergste....
Komt bij dat ze ook nog eens vreselijk op mijn bui reageert, en in een goede bui precies doet wat ik van haar vraag, en dus mij ook heel erg confronteerd met mijn fouten....

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:48

Goh Richtje, wat een zeer herkenbaar probleem, dat betreft reageren op buien...!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 09:50

*schop* ik mag me gelukkig prijzen die van mij is braaf ook met harde muziek enzo... maar als er een musje op de rand van de bak zit nou dan... denk je dat er een mega adelaar er zit Knipoog

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 12:15

Chronos schreef:
*schop* ik mag me gelukkig prijzen die van mij is braaf ook met harde muziek enzo... maar als er een musje op de rand van de bak zit nou dan... denk je dat er een mega adelaar er zit Knipoog

*Schop*

Ja en heb je nooit die grote tijger gezien die achter een plankje zit te loeren...... Nagelbijten / Gniffelen

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 18:56

Ik had ook een keer met een manegepaard dat er een kat miauwde, nou, dat moet zeker op een leeuw hebben geleken? Want eng was het zeker Knipoog!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 00:34

wat dacht je af en toe van die spoken achter de jury.. die zijn eng Knipoog sorry ff off maar wel gelijk een *schop*

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 11:04

Hahaha, wat lief dat jullie het topic ook omhoog houden OK dan! ! Saar is eigenlijk heel cool, maar als ze in een drakenbui is, ziet ze ook olifanten in de bosjes. Ik heb ze overigens nog nooit gezien. Maar ja, het zijn vooral ook jonge paarden streken he (ook al kunnen oudere paarden ze ook nog steeds hebben lees ik al wel Haha!).

Zijn er overigens niet meer gegadigden die mee willen rijden? Ik zal vandaag de balans weer eens opmaken.

Mark, je bent trouwens van harte welkom (ook met Nikita Knipoog), wel onder een paar voorwaarden maar die vertel ik je nog wel per pb.

Brendahorseslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:57

Nog steeds geen tijden bekend? Knipoog

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:46

met hoeveel zijn we nu?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:51

Als ik het zo doorlees niet met erg veel.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:55

Ze maakt vanmiddag de balans op... Idd jammer dat we niet met zoveel zijn, we moeten campagne maken jongens!!! Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 14:18

Koortje
Horselover
Saluut
Pava
Chronos
Obsession (1 of 2 paarden?)
Richtje
MarkKH
Sprintje
Anoukie

Nog niet zeker (???):
Memiro
Pipo
Nerootje
Dynamiek
Olga (Nedforum)
Wittepit (Nedforum)
Caroline (Nedforum + Bokt)

Wie ben ik vergeten???

En ja, het is eigenlijk te gek voor woorden dat er zo weinig animo is,... Huilen

Er kunnen er dus echt nog meer bij. Als je nog iemand weet in je omgeving???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:28

Vorige week heb ik 4 keer op de merrie gezeten en het gaat bijzonder goed. Heb al los door de bak gereden, en ze is verbluffend braaf.

Maar: Als Sprintje en Saluut gaan, is het een probleem met vervoer. We hebben 2 trailers, een voor 2 en een voor 1. Dus er kunnen er maar 3 mee.

Memiro, Sprintje en Saluut. Dus ik kom gewoon als toeschouwer. Ga ik goed opletten en daar kan ik ook zat van leren.
Bij de volgende clinic rijd ik dan gewoon mee!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 14:45

Dan zou ik zeggen, nog 1 iemand er definitief bij dan hebben we 4 groepen van 3 personen. Meer mag natuurlijk altijd Haha!.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:48

Pipo schreef:
Vorige week heb ik 4 keer op de merrie gezeten en het gaat bijzonder goed. Heb al los door de bak gereden, en ze is verbluffend braaf.

Maar: Als Sprintje en Saluut gaan, is het een probleem met vervoer. We hebben 2 trailers, een voor 2 en een voor 1. Dus er kunnen er maar 3 mee.

Memiro, Sprintje en Saluut. Dus ik kom gewoon als toeschouwer. Ga ik goed opletten en daar kan ik ook zat van leren.
Bij de volgende clinic rijd ik dan gewoon mee!

Mag ik van het niet zeker lijstje af? Clown Ik heb er hartstikke veel zin in (ik heb het Renate nog maar niet verteld, krijgt ze nachtmerries van Haha! )

En Pipo als je dan echt graag wilt en je merrie is er klaar voor kunnen we overwegen om misschien een keer op en neer te rijden??? Is wel lastig, maar niet ondenkbaar, toch?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 14:51

Nee is goed mogelijk hoor, goed idee Sprintje, houden we daar gewoon rekening mee met de planning. Want jij en Saluut willen toch graag tegelijk rijden ook?

Ik had je per ongeluk op het verkeerde lijstje gezet, ik heb het al snel aangepast hoor Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:56

Sprintje, maak jij dat boer Jan maar eens wijs! Zou Memiro natuurlijk kunnen vragen.

Je hebt haar vorige week gezien, dus ik denk wel dat ik haar redelijk klaar heb tegen dat tijdstip.

Tenminste, het stuur en gas zal het wel doen dan.

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:05

Pipo schreef:
Sprintje, maak jij dat boer Jan maar eens wijs! Zou Memiro natuurlijk kunnen vragen.

Je hebt haar vorige week gezien, dus ik denk wel dat ik haar redelijk klaar heb tegen dat tijdstip.

Tenminste, het stuur en gas zal het wel doen dan.

Als je maar wel een cap opzet! En ik zal eens met Jan praten, kopje thee erbij... Schijnheilig koekje of pepernoten Vingers aflikken en slijmen maar!!!