Tyrza Clinic in Brabant!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 17:30

Ik ben 2 dagen niet online geweest en heb merel niet meer kunnen bereiken, ik weet dus ook niet wie er nog allemaal meedoen, en ik weet ook niet hoeveel nieuwe aanmeldingen merel per mail heeft gehad

hoop dat ik snel meer weet

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 18:02

Ik ben zelf heel de weekend druk bezig geweest om ruiter te vinden die mee zouden willen doen. helaas heb ik nog een afmelding gekregen en kom ik gewoon niet aan de 9 ruiters die nodig zijn.
Onder de 7 ruiters tel ik mijzelf 2 keer, want ik zou dan desnoods zelf 2 keer rijden met twee verschillendenpaarden, dus kwam eigenlijk twee man tekort.
Het spijt me dat het zo is gelopen. Ik wil het wel in het voorjaar gaan houden. We hebben dan betere bak mogelijkheden en ga ik het beter organisieren. De datum dat we het gaan houden moet ik nog met Tyrza en renske gaan regelen. Ruiters die voor vrijdag hebben aangemeld hebben natuurlijk voorrang om zich aan te melden de volgende keer.
groetjes, Merel

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:21

(Menno) Merelberfe, als je het vorige bericht zou lezen, dan zou je zien dat de clinic wel doorgaat.

Jammer dat het minimale aantal deelnemers niet is gehaald, maar ik zou het niet professioneel en zeker niet terecht vinden om de clinic nu nog af te blazen.

Als we dit eerder geweten hadden okee, maar ik vind dat we het nu niet meer kunnen maken om dit te annuleren.

Wat mij betreft en Tyrza zal het hiermee eens zijn, gaat de clinic gewoon door. Dan maar geen 9 man!

Zou je mij de namen van de deelnemers door kunnen geven, zodat we een deelnemerslijst op kunnen stellen? Het is tijd voor wat zekerheid bij deze clinic!!!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 21:36

Hier ben ik zelf weer (ben net thuis).

Nogmaals: als het aan mij ligt gaat het door, als is het maar om de deelnemers niet te duperen. Maar ik heb nu ook zekerheid nodig, want anders ga ik mijn week anders inplannen....

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 00:39

Tyrza, ik heb je pe PBd

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:47

Voor de deelnemende bokkers: hebben jullie er nog rekening mee gehouden dat het evt. doorgaat? Als dat zo is, mag het van mij doorgang vinden.

Merel: ik heb nog een aanmelding via de website binnengekregen dus we hebben weer iemand erbij.

De deadline is morgen: als het doorgaat, zal ik de startlijst morgen bekend maken.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 14:15

Ik weet nog steeds niet of ik mee kan doen in de selecties. Dat hoor ik pas op het laatste moment, als er iemand zich afmeld. Toch kan "men" mij vertellen dat ik er waarschijnlijk wel bij zal zitten. Dus ik kies dan toch voor de selecties boven de clinic. Sorry.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:23

Dat is dan vrijdag a.s. toch?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:11

gaat het nu weer wel door?

hoe worden de groepen dan ingedeeld aangezien we 2 M ruiters hebben en de rest B ruiters

ik rij liever niet in een gemengde groep, wat ik al had aangegeven, en Orionneke wist niet zeker of ze het 1e uur mee kon rijden
en ik kan echt alleen het eerste uur, mits ik vervoer heb, want daarna moet ik naar de kampioenen-huldiging

mn moeder heeft zelf les en ik kan echt niet in mn eentje over straat met Quentin.

maar ik snap er nu dus echt niets meer van, hoop merel en/of tyrza vanavond nog even te spreken

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:27

Het is spijtig, maar ik ga de clinic annuleren

Ik vind het jammer dat het organisatorisch een zooitje is geworden. Om de deelnemers niet te duperen, ga ik een nieuwe clinic organiseren, waarbij deze deelnemers € 5,00 korting krijgen, mits ze weer mee willen doen.
Tzt horen jullie waar en wanneer deze gehouden wordt. Het zal in ieder geval in het nieuwe jaar gepland worden.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 12:44

Oke hier ben ik het wel mee eens! Had al geen zin meer door alle onduidelijkheid!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:52

Tyrza, dat lijkt me idd een goede oplossing. Het was idd een beetje onduidelijk aan het worden.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:10

Tyrza schreef:
Het is spijtig, maar ik ga de clinic annuleren

Ik vind het jammer dat het organisatorisch een zooitje is geworden. Om de deelnemers niet te duperen, ga ik een nieuwe clinic organiseren, waarbij deze deelnemers € 5,00 korting krijgen, mits ze weer mee willen doen.
Tzt horen jullie waar en wanneer deze gehouden wordt. Het zal in ieder geval in het nieuwe jaar gepland worden.

Goede oplossing!

Zoals ik al eerder aangaf is in onze regio genoeg plek om een dergelijke clinic te organiseren. Ik kan wellicht ook een clinic organiseren bij een hengstenhouderij.
Ik hoor het wel als er een nieuwe clinic gehouden wordt, ook als ik kan helpen met de organisatie dan doe ik dat graag!

Groetjes Jeannette

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:33

Anders kan het eventueel bij ons in de buitenbak, dat heb ik al aangegeven. In Helmond e.o. wonen veel Bokkers met een paard maar geen trailer.
Dus als er animo is wil ik best t.z.t. contact met Tyrza daarover opnemen.

Jammer want ik had me er wel op verheugd.

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 22:58

Het spijt mij ook dat het niet door gaat, maar ik ben het er mee eens dat dit de beste oplossing is.
Ik heb mijn best gedaan maar kon gewoonweg niet genoeg mensen vinden in deze omgeving.
Ik denk ook dat ik het te laat en haastig in elkaar heb proberen te draaien.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:34

heel jammer dat het niet door kan gaan, maar we hadden in t begin genoeg aanmeldingen, helaas kwam er vanalles tussen en konden we niet genoeg mensen er nog bij vinden om de anderen te vervangen

tyrza waarom beantwoord je je pb's niet?want ik weet nu ik dit topic bekijk pas hoe alles gaat, terwijl merel&ik in de organisatie zitten Verward

Marc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:35

Renske,

Tyrza heeft het de laatste tijd erg druk gehad en misschien heeft ze daarom jouw laatste pb-tje niet direct beantwoord.

Ik heb jouw pb-tje ook gelezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu nog steeds vraagtekens heb bij de inhoud van dit pb-tje.

Afgesproken was dat jullie uiterlijk zaterdag het aantal deelnemers zouden doorgeven, wat wij pas na herhaaldelijk vragen maandag mochten ontvangen?

Uiteindelijk kozen wij ervoor om de clinic toch doorgang te geven en dit werd dus ook op het topic vermeld.

Vervolgens werd er door Merelberfe vermeld dat de clinic niet doorging (zie de reacties boven dit bericht)

Na gepb-ed te hebben met 'de organisatie', werd het eea steeds onduidelijker.

Dat het een rommel werd was geen geheim, hier hebben we open op het
topic over gesproken.

Wat de doorslag heeft gegeven voor annulering van de clinic was jouw pb. We stellen ons altijd flexibel op voor wat betreft indeling van de clinic, maar wanneer je door omstandigheden alleen het eerste uur kunt rijden (wat wij ons goed kunnen voorstellen), en vervolgens vermeld niet in een gemengde groep te willen rijden, dan weten wij het ook niet meer.

Hierop is gekozen op het topic te vermelden dat de clinic geannuleerd wordt, omdat iedereen die op dit topic geabonneerd is automatisch een bericht ontvangt van melding van een nieuw bericht, zal ook jij deze hebben ontvangen.

Maar goed, de clinic is geannuleerd.

Dit topic kan nu wat mij betreft gesloten worden. Mochten er nog vragen zijn, dan via pb.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:45

Op verzoek topic gesloten aangezien de clinic is geannuleerd.