alleen dat ik zonder paard kom, maar dat weet ik nog niet zeker
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Resi_lover schreef:1. Angela
2. Grid
3. Dagmar
4. Janet
5. Rebecca
6. Trea
7. Ellen
8. Eefje (met of zonder paard)
9. Marjolein
10. Inge
Grid 
Het blijft wel erg stil hier
en heb misschien nog wel wat ideetjes
want met 3u reistijd enkele reis is het natuurlijk wel fijn om daar te overnachten
maar zag dat er nog wel enkele bungalows vrij zijn voor dus €180 - €200 per weekend op zich zou ik die dan toch wel willen reserveren
Want dan heb ik zowiezo de garantie dat met the Enjoy the Ride op pad kunnen als het animo vanuit dit topic achterblijft...
en mocht men dan niet vooraf vast kunnen/ willen leggen dan kan men nog aansluiten als er plek is
maar mochten we dan nog een bed/ kamer over hebben dan is het misschien ook nog een mogelijkheid om andere bokkers charteren, die aan die rit mee willen doen, om het huisje en dus het bedrag over meerderen te kunnen delen?!
Alhoewel LOZ kostte me toen ook al 125 voor een weekend, dus als er nog 1 iemand mee gaat ben ik geloof ik al goedkoper uit als toen 
MAAAR 2 huisjes ga ik echt niet boeken zonder garanties
Dan wil ik echt 1st toezeggingen en betalingen
(heb me daar ooit al eens mee in de vingers gesneden
)
of kun je daar ook naar een eettentje of zoiets waar de paarden kunnen staan?!
maar dan dus denk ik wel het liefst in het Enjoy the Ride weekend
zodat we evt daarbij kunnen aansluiten als we maar met enkeling zijn 
en daarmee dan dus ook al echt af gaan spreken wanneer we dan zullen gaan boeken (begin januari bv of zo ?!) en met het boeken dus ook instemmen dat we de kosten in ieder geval met z'n 3-4en delen

of ben je een "aanschuiver"?
maar we gingen juist naar t noorden omdat het dan oa voor jullie dichterbij zou zijn
zou het jammer vinden als dan niemand meer wil blijven slapen
in mijn 1tje vind ik er ook niks aan, voor mij is het behoorlijk ver dus ik móet wel blijven slapen en hoop dan stiekem toch wel op een beetje avond/ slaap gezelschap
Weet niet of er misschien iets in de buurt is waar je zou kunnen huren?!