[BESLOTEN] Tinkerkletsweekend 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:27

weekend van hemelvaart of het weekend ervoor lijkt mij goed....ik ga gewoon vrij vragen en hopen dat ik het krijg, denk
alleen dat ik zonder paard kom, maar dat weet ik nog niet zeker :)

Boncho

Re: [BESLOTEN] Tinkerkletsweekend 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:41

Jullie wisten al dat ik niet meeging omdat ik bang ben dat het teveel is voor Bons.

Denk ook niet dat het haalbaar is om een dagje/avond te komen aangezien we dan als alles goed gaat een kleine spruit hebben. Jammer maar ja.... (dat ik niet kan komen dan he? Die kleine spruit is helemaal niet jammer!)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:53

Ga dus ook niet mee, Mees heeft roet in 't eten gegooid... ;) 't Ligt helemaal aan de datum of ik wel of niet een avondje kom...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:56

Roet in het eitje bedoel je :j

anders komen jullie met de kinderwagens de boel onveilig maken :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 20:57

O zomaar Mees de schuld geven :oo lukt hem echt niet zonder jou hoor :')

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:58

Hee, 't is voor minstens 50 % zijn schuld hoor! :j

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 20:59

En voor 50% een willig vrouwtje :')

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:03

:')

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 21:06

:')

Mees de gulle gever
Marleen de gulle ontvanger

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 19:35

Resi_lover schreef:
1. Angela
2. Grid
3. Dagmar
4. Janet
5. Rebecca
6. Trea
7. Ellen
8. Eefje (met of zonder paard)
9. Marjolein
10. Inge

Ik heb het met Annique besproken; We vinden het erg jammer, maar hebben besloten dit jaar een keer over te slaan... :)
Erg jammer, maar we gaan volgendjaar weer heel graag mee! Naar Brabant?! O:) Grid <<)
Nu is het voor mij nog maar afwachten óf ik dan mee kan want Tolkien mag volgend voorjaar weer wat doen :):)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 23:02

*schopje*

Zie dat het lijstje op zich nog lang genoeg is 8-)

Heeft iedereen er nog zin in?!

Zo ja, Wanneer zullen we dan datum gaan prikken/ gaan reserveren ?! Is er een vrijwilliger die zou willen bellen ivm beschikbaarheid en vragen hoe lang van te voren iets vastgelegd moet worden en/ of dat men dit later nog kan wijzigen of zo enz enz... :)

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 16:16

Jep jep heb nog steeds zin!!! *\o/*

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:56

da's 2 :D

Waar is nr 3 tm 10 <<)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 23:45

-O- Het blijft wel erg stil hier :o

Maar wil het toch weer aanwakkeren ~~}> en heb misschien nog wel wat ideetjes :)*

Mocht men (nog) geen weekendje vast willen/ kunnen leggen/ boeken... Is het dan misschien een leuk idee om hier aan deel te nemen met liefhebbers?!
5 of 6 mei 2012 ;)
[EV] Tweede Enjoy the Ride DrentsFrieseWold, wegens groot succes!

Moet dan zelf nog steeds wel een adresje hebben voor Say & mij hebben 8-) :Z want met 3u reistijd enkele reis is het natuurlijk wel fijn om daar te overnachten :D
Dacht dan gewoon aan de B&B bij Alberthoeve maar dat wordt ook al in topic gepromoot dus is natuurlijk al vol dat weekend -O- maar zag dat er nog wel enkele bungalows vrij zijn voor dus €180 - €200 per weekend op zich zou ik die dan toch wel willen reserveren :) Want dan heb ik zowiezo de garantie dat met the Enjoy the Ride op pad kunnen als het animo vanuit dit topic achterblijft...

Wie dan ook wil blijven slapen kan dat melden/ aansluiten 8-) en mocht men dan niet vooraf vast kunnen/ willen leggen dan kan men nog aansluiten als er plek is :) maar mochten we dan nog een bed/ kamer over hebben dan is het misschien ook nog een mogelijkheid om andere bokkers charteren, die aan die rit mee willen doen, om het huisje en dus het bedrag over meerderen te kunnen delen?! :)* Alhoewel LOZ kostte me toen ook al 125 voor een weekend, dus als er nog 1 iemand mee gaat ben ik geloof ik al goedkoper uit als toen :+

Mocht er wel nog steeds animo zijn, maar niemand het boeken v huisjes/wei/stal op zich willen nemen dan zou ik dát op zich nog wel willen doen :) MAAAR 2 huisjes ga ik echt niet boeken zonder garanties Y;( Dan wil ik echt 1st toezeggingen en betalingen :o (heb me daar ooit al eens mee in de vingers gesneden :\)
Verder dan dus de vraag wie de routes kan/ wil onderzoeken/ uitzetten en evt lunch onderweg wil regelen: waar kun je redelijk makkelijk met auto komen, ongeveer op de helft en wie kan/ wil t dan brengen :Y) of kun je daar ook naar een eettentje of zoiets waar de paarden kunnen staan?!

1 huisje voor 4-5 durf ik dan dus eigenlijk zowiezo wel aan om te reserveren 8-) maar dan dus denk ik wel het liefst in het Enjoy the Ride weekend :o zodat we evt daarbij kunnen aansluiten als we maar met enkeling zijn :)
Óf er moeten er nu dus toch al 2-3 zijn die ABSOLUUT meewillen dan kunnen we wellicht toch al een "eigen" weekend plannen :)* 8-) en daarmee dan dus ook al echt af gaan spreken wanneer we dan zullen gaan boeken (begin januari bv of zo ?!) en met het boeken dus ook instemmen dat we de kosten in ieder geval met z'n 3-4en delen :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:58

Ik vind het een goed idee grid!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 00:11

dat ziet er op zich super uit allemaal! Ik ga er even ocer denken en met Mayo overleggen. Evt kunnen wij ook alleen mee doen met die rit, ik heb het idee dat het hier toch een beetje achterblijft, maar wie weet komt de spirit nog boven. Ik vind het om eerlijk te zijn namelijk hezelliger om met meerderen te slapen en als het dan zo dichtbij is dan denk ik dan kunnen we net zo goed de paarden thuis brengen en dan zelf ook naar huis, maar aan de andere lant hebben we nu geen haast qua verzorging voor thuisblijvende paarden.

Maar ik moet er dus nog eens over overleggen hier etc.

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 09:51

Lijkt me heel leuk, maar heb helaas geen paard, dus dat lijkt me voor mij dan niet zo leuk...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 20:47

Janet en dan wil jij blijven slapen? :D of ben je een "aanschuiver"? :P

Dagmar ja lijkt wel of iedereen beetje afwachtend is dit jaar -O- :o maar we gingen juist naar t noorden omdat het dan oa voor jullie dichterbij zou zijn :) zou het jammer vinden als dan niemand meer wil blijven slapen -O- in mijn 1tje vind ik er ook niks aan, voor mij is het behoorlijk ver dus ik móet wel blijven slapen en hoop dan stiekem toch wel op een beetje avond/ slaap gezelschap O:)

Eefje jammer dat je geen paard kan lenen heb er helaas geen extra voor je :\ Weet niet of er misschien iets in de buurt is waar je zou kunnen huren?!

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 09:50

Dat zou ik zo niet weten Grid.....maar ben ook niet zo'n held met vreemde paarden ;)
Moet gewoon nog ff wachten tot Dirk oud genoeg is en uiteraard moet ik nog mijn
aanhanger rijbewijs halen :)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:02

Ik blijf dan slapen wat het is alsnog een 3 kwartier à uur rijden vor mij. Dus heen en weer rijden is dan een beetje ver

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 16:10

+:)+

@ Eefje ik ook niet dus ik snap het wel := maar toch jammer :(:) vaak hebben ze toch ook wel hele lieve :) in schotland is het me ook gelukt om een hele leuke brave (en vooral ook niet te grote :+) te krijgen :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 09:06

Het komt geloof ik niet echt vd grond dit jaar -O-

Ik lees dat ik in december nog erg ambitieus was := maar moet bekennen dat ik er helemaal geen actie meer op ondernomen heb (oa druk op werk) en ondertussen eigenlijk ook al andere plannen heb in mei :o Y;(

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 12:29

Hier hetzelfde...

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 13:26

Voor mei dit jaar wordt het idd niks meer ;)
Over 2 jaar wil ik zeker weten met Dirk mee!! volgend jaar misschien mee zonder paard.....