Ik ook niet, is hier groot springconcour met finales s avonds dus jullie veel plezier en eetsmakelijk!
Een lijstje voor 15 oktober 2011 bij Bickel Beer in Houten!Tijd: 19.00 uurMaleneDaphneYvetteShariCarolineMichelleLianeAnoukKarinMarjoleinMerelMaudJill AmberMascha
Het lijstje voor 15 oktober 2011 bij Bickel Beer in Houten!Tijd: 19.00 uurMaleneDaphneYvetteShariCarolineMichelleLianeAnoukKarinMarjolein AmberMascha
Ik kan wel, onder voorbehoud dat ik niet pas om zeven uur s avonds hoef te starten maar daar ga ik niet van uit!
Het lijstje voor 15 oktober 2011 bij Bickel Beer in Houten!Tijd: 19.00 uurMaleneDaphneYvetteShariCarolineLianeAnoukKarinMarjolein AmberMascha
Ik vrees dat ik ook moet afhaken. Ga met mijn vriend paar dagen naar thermen 2000. Sorry! Alvast veel plezier.
Zooist schreef:Het lijstje voor 15 oktober 2011 bij Bickel Beer in Houten!Tijd: 19.00 uurMaleneDaphneYvetteShariCarolineAnoukKarinMarjolein AmberMaschaIs tie zo dan compleet?
Zou iemand de link kunnen geven van het HK topic? Ben al lang niet actief geweest, maar wil er graag weer bij horen, haha
Ik heb een wedstrijd, maar ik gok dat dat geen probleem zal zijn.Jammer dat er zoveel afgevallen zijn.
KarinvdM schreef:Ik heb een wedstrijd, maar ik gok dat dat geen probleem zal zijn.Jammer dat er zoveel afgevallen zijn.Ik ook, kunnen we gezellig samen kletsen s avonds over hoe beroerd de keertwendingen nu weer gingen! Ik zet in op een 5.......