Fading schreef:KRUISJE ZETTEN BIJ LIEFSTE DAG:maandagdinsdagwoensdagdonderdagvrijdagzaterdag xzondag x
RM_ schreef:DeSa schreef:Surrea ligt in Breda zoals ik begrijp of niet? Ja, Teteringen geloof ik? Dorst toch?
Jin159 schreef:Ik vin dhet goed. mits vervoer. als ik vervoer heb, zou ik wel dinky kunnen showen Je kan vast wel met iemand meerijden denk ik, waar woon je?
Liesjeloef schreef:Fading schreef:KRUISJE ZETTEN BIJ LIEFSTE DAG:maandag xdinsdag xwoensdag xdonderdag xxvrijdag xzaterdag xxzondag xxx
RM_ schreef:Jin159 schreef:Ik vin dhet goed. mits vervoer. als ik vervoer heb, zou ik wel dinky kunnen showen Je kan vast wel met iemand meerijden denk ik, waar woon je?Galder, Kan misschien met lisa, meerijden. of niet? of met de bus met lisa samen.hoezo fout?
RM_ schreef:Even een paar data:Kruisje zetten bij wat het beste uitkomt!(lijkt me handiger )za: 13 augustuszo: 14 augustusza: 20 augustuszo: 21 augustusKiezen uit deze 4??
RM_ schreef:RM_ schreef:Even een paar data:Kruisje zetten bij wat het beste uitkomt!(lijkt me handiger )za: 13 augustuszo: 14 augustus xza: 20 augustuszo: 21 augustus xKiezen uit deze 4??
RM_ schreef:RM_ schreef:Even een paar data:Kruisje zetten bij wat het beste uitkomt!(lijkt me handiger )za: 13 augustuszo: 14 augustusza: 20 augustuszo: 21 augustusKiezen uit deze 4??
Ik kan door de weeks trouwens ook wel, maar weet niet of andere dan al weer moeten werken?Ik kom 6/7 augustus terug van vakantie
RM_ schreef:Even een paar data:Kruisje zetten bij wat het beste uitkomt!(lijkt me handiger )za: 13 augustus xzo: 14 augustus xza: 20 augustus xzo: 21 augustus xxKiezen uit deze 4??
Misschien even iets minder chaotisch doen, iedereen lijstje aanvullenWeek 32:Ma: 8 Augustus xDi: 9 Augustus xWo: 10 Augustus xDo: 11 Augustus xVr: 12 Augustus xZa: 13 Augustus Zo: 14 Augustus x
Fading schreef:Misschien even iets minder chaotisch doen, iedereen lijstje aanvullenWeek 32:Ma: 8 Augustus xDi: 9 Augustus xWo: 10 Augustus xDo: 11 Augustus xVr: 12 Augustus xZa: 13 Augustus Zo: 14 Augustus xx
Misschien even iets minder chaotisch doen, iedereen lijstje aanvullenWeek 32:Ma: 8 Augustus xDi: 9 Augustus xxWo: 10 Augustus xxDo: 11 Augustus xVr: 12 Augustus xxZa: 13 Augustus xZo: 14 Augustus xx
happyhorse schreef:Misschien even iets minder chaotisch doen, iedereen lijstje aanvullenWeek 32:Ma: 8 Augustus xxDi: 9 Augustus xxxWo: 10 Augustus xxxDo: 11 Augustus xxVr: 12 Augustus xxxZa: 13 Augustus xxZo: 14 Augustus xxx