[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_ann

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 17:55

Vond ik ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 10:31

De reservering is iig geplaatst, aantal mensen en paarden mogen we later doorgeven.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 18:16

Even een schopje, wie gaan er nu allemaal mee? :) En met hoeveel moeten we uiteindelijk zijn om de kosten een beetje normaal te houden? :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 19:37

ikke (al vind ik het beetje spannend ghigh)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:38

Ik ben ook nog steeds van de partij :Y) En Mirjammie is natuurlijk ook welkom! Zag dat ik er helemaal niet op gereageerd had de vorige keer :o Ik had trouwens ook nog in het hoofd om Ingrid met Wietje (die in 2008 ook mee was) ook te polsen of zij misschien zin heeft?

Siet : we moeten minimaal met 4 vrouw zijn, globaal ergens tussen de 6 en 12 lijkt me wel leuk. Zowel een te grote als een te kleine groep is ook niet zo leuk. Denk dat we daar wel aan moeten komen :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 15:51

Wij zijn in ieder geval nog ovb, we hebben van Siet een heel mooi aanbod gekregen om een van haar paarden te lenen, want zie het niet zitten om Pas mee te nemen, omdat Lotus dan alleen komt te staan en het is niet makkelijk om voor 1 paard vervoer te zoeken, dus laatstaan voor 2 :=
Ik probeer Kris nog warm te maken, die vind het vrij lang rijden, heb gezegd dat het best meevalt :))

Ik vind Ingrid een puik plan Maya!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:06

Zelfde verhaal hier :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:31

Ik moet eerst nog de loterij winnen wil ik mee kunnen.... Maar ik doe niet mee dus dat gaat hem vast niet worden :\

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:44

Ik hoop nog steeds mee te kunnen, maar kan (zoals zoveel) helaas nog niks definitief toezeggen..

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:05

Ik wil ook nog steeds graag mee :D
Ik mag waarschijnlijk allebei mijn verzorgpaarden meenemen, maar dat zie ik tegen die tijd wel (of het dan nog steeds mag en of er genoeg weide en/of stallen zijn daarvoor!). Als ze alle 2 mee gaan kunnen ze samen in een wei, maar dan wil ik als het kan ook 1 stal.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 05:38

Maya schreef:
Ik had trouwens ook nog in het hoofd om Ingrid met Wietje (die in 2008 ook mee was) ook te polsen of zij misschien zin heeft?

*\o/* *\o/*
Ik zou ook graag weer mee willen! Super leuk! 2008 was zeer geslaagd, en leuk dat er een herhaling komt! Ik ben er graag bij :j
Als ik gelijk een verzoek mag doen :o Wiet heb ik graag overdag in het land, maar snachts wle op stal. Ze staat thuis 24/7 buiten, maar op vreemd terrein en vreemde paarden heb ik haar snachts liever binnen. Wiet is braaf, maar kan helaas niet met anderen in een land lopen. Ze is een beetje uh apart :=

Super jammer dat het nog zo lang duurt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:03

Je bent er zo enthousiast over dat je op zo'n onmogelijk tijdstip je nest uitkwam om het te vertellen hier? 8)7 :P :D

Dan hebben we nu alszijnde definitief : Maya + Kelly + Sita + Marjolein + Mirjam + Ingrid

Stallen : Ingrid + Mirjam
Er zijn 8 + 3 stallen beschikbaar en 7 weides.

Interesse aangegeven maar ovb : Letizia + Ersilia + Simone + Daisy + Miranda

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:11

Ik werk vroeg, en om wakker te worden bok ik van te voren even :D
Leuk :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:14

ooh ik wil ook graag een stal voor Verona. Heb haar nognooit 24 uur buiten gehad (eeuh lieg afgelopen keerdat ik op vakantie ging) Dat ging goed maar tja ze is gewend binnen te staan. Vind het erg lastig.
En tja als he mogelijk is een aparte wei. Ik weet absoluutt niet wat Verona doet. Afgelopen keer dat ze door het draad sprong was ze behoorlijk de baas geloof ik maar wil eigenlijk geen risisco. Aan andere kant kan je wat proberen maar ze kant natuurlijk geen een paard. :+

Ach is moeillijk voor mij dit is de eerste keer. Misschien denk ik helemaal verkeerd over haar ghighi.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:05

Ik wil ook graag een stal, of 2 dan, gezien ik zowiezo met 2 paarden kom :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 10:15

Okie :) Geen zorgen hoor Marjolein :) We zorgen gewoon voor een oplossing waar iedereen zich in kan vinden. Ik vraag me alleen wel af, als je paard alleen moet staan, kan die dan wel 'naast' een ander paard in de andere wei staan? :) Dit omdat de weides zo zijn dat er 2 aparte kleine weitjes vooraan staan (daar staat niks tegenaan grenzend), en dan dus 5 weides achteraan die in de lengte langs elkaar grenzen. Anders moet Verona dus sowieso vooraan apart, maar daar lopen wel meer paarden langs, met het op stal zetten van alle pensionpaarden.

Duss : Er zijn 8 + 3 stallen beschikbaar en 7 weides.

Stallen : Ingrid + Mirjam + Sita 2x + Marjolein

Weide, even gewoon genummerd naar het aantal wat we hebben, precieze weideverdeling bekijken we wel ter plekke :)
1 : Maya 2 á 3x (kan evt ander paard bij)
2 : Sita 2x
3 : Mirjam 2x
4 : Marjolein 1x (alleen)
5 : Ingrid 1x (alleen)
6 :
7 :

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:22

Ze kan wel naast anderen staan. Al wel eerder gedaan.En vind ze ook leuk. Maar iik weet niet wat ze gaat do met en ander paard. Wil het best proberen maar goed.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:29

Als wij meegaan wil ik Djuun graag wel bij en ander paard(en), maar ze is een beetje bangig naar andere, dus wie heeft er evt 1 of 2 moederende merrie's in de aanbieding? *D Ruin kan ook hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:44

Nee dan moet je het ook niet proberen Marjolein, voor je het weet vallen er wel klappen, en da's niet leuk op vakantie. Maar als ze er wel naast kan staan, dan is het makkelijker :)

Letiets : Als je Aman en Dewi aandurft :P Geen idee hoe Nico is, dat zie ik zelf ook pas volgend voorjaar :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:48

Ja hoor Maay :j
Hoe ga jij het btw doe met vervoer als je er 3 meeneemt?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:49

En waar is Kelly btw in het verhaal?

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:12

Zo had ik dus ook gedacht dat ik dat niet op mijn geweten wil hebben. Ze is verder ontzettend lief denk ik maar risico loop ik niet. Dus als het geen probleem is dat ze alleen staat ben ik blij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:34

Laatste wat ik weet is dat Kel ook nog niet precies wat zij gaat doen qua paard, dus die heeft sowieso een optie op Aman. Dan neem ik zelf Dewi mee voor mezelf, en wellicht Nico om mee te spelen. Dan rijd ik gewoon zelf met een tweepaards, en regel nog een chauffeur met een andere trailer voor het derde paard, ik denk dat Nico dan daar alleen in staat. Kel heeft aangeboden om dan met Nico te rijden, dus hoef ik alleen een combi te regelen, en anders vraag ik gewoon mijn broer of een vriend. Mocht Kel zelf een paard meeslepen, dan kan het er ook vanaf hangen hoe Nico het doet, wellicht dat ik hem naast alleen Aman meeneem en Dewi thuislaat, of ik laat hem thuis en neem Dewi mee. De enige die 100 % meegaat is dus Aman :+ En dan is het óf Dewi óf Nico óf Dewi & Nico :+

En, heel misschien :+ dat ik een vrachtwagen regel, dan hoef ik alleen maar mee te rijden en worden ze alle 3 in 1x vervoerd. Dat is op zich ook nog een optie. Maar iets minder simpel te regelen dan alleen auto's en trailers.

(got wat een luxeproblemen he? :') )

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:59

Idd :))

Vervoer is wel ons grootste obstakel, maar we zien even :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:09

Idd luxe Maya :D Zou leuk zijn als je je paardenman ook mee kon nemen! Ben wel benieuwd ook naar hem :j
Ik zou mijn kleine ook wel mee willen nemen als gezeldschap, dan zou ik ze wel 24/7 buiten hebben laten lopen, maar helaas is de Henriette Hoeve niet echt shetland proef. En om een draadje extra te spannen waar niet echt een flinke stoot stroom op staat is helaas ook niet veilig voor dat kleine mormel :P