Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En Mirjammie is natuurlijk ook welkom! Zag dat ik er helemaal niet op gereageerd had de vorige keer
Ik had trouwens ook nog in het hoofd om Ingrid met Wietje (die in 2008 ook mee was) ook te polsen of zij misschien zin heeft?

Maya schreef:Ik had trouwens ook nog in het hoofd om Ingrid met Wietje (die in 2008 ook mee was) ook te polsen of zij misschien zin heeft?
Wiet heb ik graag overdag in het land, maar snachts wle op stal. Ze staat thuis 24/7 buiten, maar op vreemd terrein en vreemde paarden heb ik haar snachts liever binnen. Wiet is braaf, maar kan helaas niet met anderen in een land lopen. Ze is een beetje uh apart

Geen zorgen hoor Marjolein
We zorgen gewoon voor een oplossing waar iedereen zich in kan vinden. Ik vraag me alleen wel af, als je paard alleen moet staan, kan die dan wel 'naast' een ander paard in de andere wei staan?
Dit omdat de weides zo zijn dat er 2 aparte kleine weitjes vooraan staan (daar staat niks tegenaan grenzend), en dan dus 5 weides achteraan die in de lengte langs elkaar grenzen. Anders moet Verona dus sowieso vooraan apart, maar daar lopen wel meer paarden langs, met het op stal zetten van alle pensionpaarden.

Ruin kan ook hoor

En dan is het óf Dewi óf Nico óf Dewi & Nico 
dat ik een vrachtwagen regel, dan hoef ik alleen maar mee te rijden en worden ze alle 3 in 1x vervoerd. Dat is op zich ook nog een optie. Maar iets minder simpel te regelen dan alleen auto's en trailers.
) 

Zou leuk zijn als je je paardenman ook mee kon nemen! Ben wel benieuwd ook naar hem