Wereldrecordpoging Buitenrit (Mei/Juni 2004)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 14:54

(groen is zeker, rood weet het nog niet, zwart nog niks van gehoord)

!!!Lijst!!!

1:deelnemers met paard
A:met vervoer

Angelique18
Luci
T@nj@
Unicorn
Nimber
Liz(onder voorbehoud van stap)
Vippie

Cinzano

B:zonder vervoer
Luna_cockie( mogelijk nog wel vervoer)
Madelien (mogelijk nog wel vervoer)
Dapperdier
Ineke2 (r’dam)
Vanity (België)

felicity
Apple
Ctal
Esme_27
Merel
fsoudan
haflingertje
maaike van de vis

2:deelnemers zonder paard

Freggel
Tessake
Richtje(OV mits bereikbaar)
_iDj_
Lunatje

Sammm
Mar1986

Kusia
SmithsGirl
ushi
Sonja
ponyzotje
lovebonney
Emy_Dreiklang
Tanya
Ethelate
ieris
Yorghos
Ilse
liza van loon
taxmenia
renske
Fabjuhlover

3:Vrijwilligers/organisatie

B: zonder vervoer
Anique_Vaandrig
vamp
Natasja91
Annechien
Kiara
Chica
organisator
Chantalleke

4:Undefined (lijst met mensen die wel ja hebben gezegd, maar verder niks van bovenstaande hebben aangegeven)
Shetty
_inge_
Dennis
GillyZidane
ebbeltje
sharonaollie
Cowgirl
madelien
ArwenLune
Margon
Mazzel-meid
Nero
ankie1(+stal?? )
Marieke_456
My Dominique

.. deelnemers

Mocht er iets niet kloppen, sta je bv. verkeerd of dubbel op de lijst. Stuur dan ff een pb. Wil je je aanmelden (diegene in het zwart + iedereen die er nog niet opstaat) of afmelden, stuur dan een mailtje naar: Buitenrit@hotmail.com

Vermeldt iig de volgende gegevens:

Als je mee doet
Gebruikersnaam (welk forum):
Echte naam + achternaam:
Deelnemer of vrijwilliger/organisatie:

Wel of geen eigen paard/ Wil je een paard huren?:
Geen Vervoer/ Vervoer:
Plaats vanwaar je graag opgehaald wilt worden/ Omgeving tot waar je evt. mensen op wilt pikken en hoeveel plek je nog hebt:
Heb je nog een paard/pony die evt. 'geleend' mag worden + eisen evt. ruiter:

Als je niet meedoet
Gebruikersnaam(welk forum):
Echte naam +Achternaam:

Verder nog wel paar opmerkingen
Wees eerlijk tegenover jezelf. Weet je dat je paard 'duivelig' reageert op andere paarden, of dat hij heel gemeen is. Doe dan uit voorzorg met een ander paard mee. Paarden blijven kuddedieren, en in grote groepen reageren ze heel sterk op elkaar, zoals de meeste van jullie al wel zullen weten. Het laatste wat we nodig hebben zijn, zijn tientallen paarden die op de kletter gaan en uiteindelijk in Zwolle terug gevonden kunnen worden, met alle media en (dodelijke) ongelukken van dien.... Je weet zelf het beste hoe je paard reageert op anderen, en hoe zijn of haar temperament is. Geeft dit evt. aan als je je (opnieuw) aanmeldt. Hengsten zijn uitgesloten (hoe lief ze ook zijn). Zorg dat je paard/pony verkeersmak is, zeker als je 'm 'uitleent'.

Wees eerlijk over je rijervaring, ook als hier gebrekken bij zijn doe dan niet mee uit veiligheid. Er zijn zat andere dingen waarbij je kunt helpen.
Min. Leeftijdsgrens is 12+ jaar.

Zorg dat met der tijd je paard in conditie is, gezond is (zeker niks besmettelijks!) en ontworm voor de zekerheid.

Laten we er wat van maken OK dan!

!!!Lijst!!!

De laatste Updates: Er wordt flink gewerkt aan een website, waar alles nog eens duidelijk(er) op wordt vermeldt. Verder is er ook al een forum, waar nog aan gesleuteld wordt. Er komt zo snel mogelijk een datum.
Als je je hebt op gegeven als vrijwilliger/ hulp bij organisatie: Zodra alles rond is met gemeentes/vergunningen/ e.d. wordt er contact met je opgenomen. Zorg dat je wel genoeg tijd hebt de komende maanden, zeker de laatste maanden voor het evenement. Er is altijd wel wat te schuiven met dingen.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 25-09-03 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 16:40

Is al bekend welke datum het is? Ikkan in princiepe gewoon, maar volgende zomer ga ik ook nog 2 weken op vakantie en later in het jaar op zoek naar een eigen paard, dus ik ben gewoon definitief onder de voorwaarde dat het niet onder mijn vakantie valt Haha!

Ennuh, even nog wat info over mijn rij-ervaring, voor mensen die een extra paard meenemen. Ik rij nu 10 jaar, heb mijn ruiterbewijs en heb voornamelijk buitenritten gemaakt. Ik ben 1.80 en ben best stevig Bloos
Dus als er mensen zijn die 2 paarden meenemen voor deze rit, lat het me even weten, ik wil er wel voor betalen.
Is er niemand, dan huur ik gewoon een paard Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 13:16

Hoi, zo als jullie zien zijn er een aantal mensen die nog niet gereageerd hebben, diegene in het zwart. Mochten jullie deze mensen zien/kennen/regelmatig spreken zouden jullie ze misschien op dit topic willen attenderen. Ik heb al geprobeerd om met pb's naar iedereen te sturen te werken, maar dat is haast ondoenlijk omdat er maar 1 pb per keer gestuurd kan worden.
BVD,

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:16

Hoi, allemaal.

Heb nog niets van GR gehoord maar heb ondertussen wel een mail gestuurd. En via een kennis ben ik bezig om andere ingangen te zoeken.
Deze heeft dus contacten met GR

Verder heb ik dus wel vervoer maar rij niet mee omdat ik een hengst heb. Verder heb ik dus geen vervoer nodig deesebest als ik help met de organisatie. en mocht ik wel vervoer nodig hebben dan lukt dat ook wel. Dus No problem.

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 18:31

vraagje waar is het?????

Als het in de buurt van Ommen is kan ik mischien wel mee doen!

Mag het ook met een menpaard voor de wagen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-03 00:30

iloveperry schreef:
vraagje waar is het?????

Als het in de buurt van Ommen is kan ik mischien wel mee doen!

Mag het ook met een menpaard voor de wagen?

Euhhh, dat hangt denk ik af van Guiness, maar verder kun je natuurlijk met de menwagen ook met andere dingen helpen. Dat zijn allemaal dingen waar nog over gesproken moet worden.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 23:05

Ik had je toch een PB gestuurd DeesDeBest?????

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 23:19

ik zie dat ik in het lijstje zonder paard, maar met vervoer sta... dat klopt niet.... afhankelijk van hoe mijn thuis-situatie is (lees: of ik nog in Schiedam woon, of al in Groningen!!!) kom ik wel of niet....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 23:30

Chantalleke"]
Ik had je toch een PB gestuurd DeesDeBest?????
[/quote]

Ja, klopt sorry ik heb 'm destijds ontvangen en gelezen, maar ik ben 'm bij het bijwerken van de lijst compleet vergeten. Excusses

[quote="SmithsGirl schreef:
ik zie dat ik in het lijstje zonder paard, maar met vervoer sta... dat klopt niet.... afhankelijk van hoe mijn thuis-situatie is (lees: of ik nog in Schiedam woon, of al in Groningen!!!) kom ik wel of niet....

Je staat in de lijst zonder paard en zonder vervoer. Je staat daar omdat je in de eerste 2 topic's heb gezegd dat je geintresseerd was en dat je waarschijnijk daar in hebt vermeld dat je geen paard/vervoer had. Hiermee heb ik je automatisch in die desbetreffende lijst gezet. Dus tot zover klopt het wel. Als je niet meer mee wilt doen, of dat zoals de zaken er nu voor staan dat je niet mee doet, stuur dan even een mailtje. Je kan je dan later altijs alsnog aanmelden dat je wel meedoet.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 30-09-03 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 23:36

of ik ben vergeten een afmelding te maken... kan ook....

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:28

Ohw jah ik heb wel een auto maar geen trailer!! Dus ik kan wel ergens rijden om de wegen af te zetten!!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:40

liza van loon heeft wel een paard!! en ik wil misschien ook wel meedoen met mijn pony en heb vervoer, maar ik wacht nog even met inschrijven, tot de website er is!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:51

ja, pride is toch echt van mij Verward We zien wel of we meegaan.

shirley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:37

Ik had een vraagje aan iedereen hier.

Ik zal wel commentaar krijgen denk ik.

Maar is dit misschien niet leuk om het met het andere forum te doen??? :
Waar ik eigenlijk kom. Bloos

Des te meer ruiters je hebt en hoe beter het recor poging zou worden.
Het is maar een ideetje hoor.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:31

misschien zou er een topic geopend kunnenworden met een link naar deze topic, anders wordt het wat onoverzichtelijk, maar is wel een idee

shirley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:32

Ik zal er bij mij op het forum er over hebben en dan plaats ik deze link bij ons.

shirley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:45

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:16

Ik heb via email mezelf en Nappie opgegeven om mee te doen Lijkt me hartstikke leuk! Ik ga er gewoon van uit dat ik vervoer heb, dus count me in Haha!

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:27

ik zou wel graag mee doen.. alleen wil mn vader niet met trailer naar drente rijden:S dus mocht er iemand zijn die dit meisje met pony mee wil nemen?! graaaaaaaag!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:49

DeesDeBest schreef:

!!!Lijst!!!

Denk dat ik dat ben Haha!
Ik heb nog géén vervoer (maar aangezien het in Drenthe is, kan ik vast wel wat regelen) en wil dus alleen mee als er (voornamelijk) gestapt wordt. En geen fanfare graag Clown

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 13:19

hehe ik denk als het een erg lange rij wordt dat er niet eens gedraafd KAN worden Haha! tegen de tijd dat de voorste klaar zijn zijn de gaten al zo verdeeld dat je niet eens aan draf toe komt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 21:31

shirley23"]
Ik had een vraagje aan iedereen hier.
Ik zal wel commentaar krijgen denk ik.
Maar is dit misschien niet leuk om het met het andere forum te doen??? :
Waar ik eigenlijk kom. Bloos Des te meer ruiters je hebt en hoe beter het recor poging zou worden.
Het is maar een ideetje hoor.
[/quote]

Tuurlijk, tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

[quote="shirley23"]
Dit is trouwens de link van de topic die ik bij ons heb geopend. Hoop dat ik het hier mag neer zetten. En ik zet deze topic van jullie bij ons neer,.
http://paarden.serveronline.nl/viewtopi ... =5305#5305
[/quote]
Ik kan 'm niet bekijken, ik moet me eerst aanmelden. Kun je miss. zeggen waar je 'm geplaatst hebt?

[quote="lis"]
[quote="DeesDeBest"]1:deelnemers met paard

[/quote]
Denk dat ik dat ben Haha!
[/quote]
Oeps, mocht het bij de volgende lijst nog niet veranderd zijn, pb me ff.

[quote="sophie_kurk schreef:
liza van loon heeft wel een paard!!

Dat zal best, maar als je gelezen had, staat ze waarschijnlijk in de verkeerde lijst omdat ze hier niet duidelijk in is geweest in de eerdere 2 topic's. Tong uitsteken

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:46

Misschien is het handig dat er ook per zoveel paarden iemand op de fiets mee gaat om in te grijpen als er iets aan de hand is en bijv. bij de weg. (Ben mee geweest op een Welshtoerrit van het stamboek en daarbij was dat heel erg handig)
Nog even afwachten, maar misschien ben ik daar ook wel voor beschikbaar (aangezien echt organiseren niks voor mij is Haha!:D)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 14:10

Tha_Niekje schreef:
Nog even afwachten, maar misschien ben ik daar ook wel voor beschikbaar (aangezien echt organiseren niks voor mij is Haha!:D)

Alle hulp is welkom hoor, als jij graag met een fiets de groep wilt begeleiden (was er zelf ook al op gekomen) dan mag dat. Het is geen verplichting om dit of dat te doen als je je opgeeft voor de organisatie. Dus als je graag mee wilt fietsen dan mag dat Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 18:07

!!!Lijst!!!

Angelique18
Luci
T@nj@
Unicorn
Nimber
Lis(onder voorbehoud van stap)
Vippie
Poohbeer(onder voorbehoud.)
Napoleon
Mickydo (+2)

(T. de vries) (Ik heb je gebruikersnaam niet meegekregen)
Cinzano

Luna_cockie( mogelijk nog wel vervoer)
Madelien (mogelijk nog wel vervoer)
Dapperdier
Ineke2 (r’dam)
Vanity (België)
Esme_27

felicity
Apple
Ctal
Merel
fsoudan
haflingertje
maaike van de vis

2:deelnemers zonder paard

Freggel
Tessake
Richtje(OV mits bereikbaar)
_iDj_
Lunatje
Renske
M. Gros (Mickydo)
M. Raven(Mickydo)

Sammm
Mar1986
Misja (Limburg)

Kusia
SmithsGirl
ushi
Sonja
ponyzotje
lovebonney
Emy_Dreiklang
Tanya
Ethelate
ieris
Yorghos
Ilse
liza van loon
taxmenia
Fabjuhlover

3:Vrijwilligers/organisatie

gerboogie (evt. Ook deelnemen)
Chantalleke

B: zonder vervoer
Anique_Vaandrig
vamp
Natasja91
Annechien
Kiara
Chica
organisator

4:Undefined (lijst met mensen die wel ja hebben gezegd, maar verder niks van bovenstaande hebben aangegeven)
Shetty
_inge_
Dennis
GillyZidane
ebbeltje
sharonaollie
Cowgirl
madelien
ArwenLune
Margon
Mazzel-meid
Nero
ankie1(+stal?? )
Marieke_456
My Dominique

.. deelnemers

Mocht er iets niet kloppen, sta je bv. verkeerd of dubbel op de lijst. Stuur dan ff een pb. Wil je je aanmelden (diegene in het zwart + iedereen die er nog niet opstaat) of afmelden, stuur dan een mailtje naar: Buitenrit@hotmail.com

Vermeldt iig de volgende gegevens:

Als je mee doet
Gebruikersnaam (welk forum):
Echte naam + achternaam:
Deelnemer of vrijwilliger/organisatie:

Wel of geen eigen paard/ Wil je een paard huren?:
Geen Vervoer/ Vervoer:
Plaats vanwaar je graag opgehaald wilt worden/ Omgeving tot waar je evt. mensen op wilt pikken en hoeveel plek je nog hebt:
Heb je nog een paard/pony die evt. 'geleend' mag worden + eisen evt. ruiter:

Als je niet meedoet
Gebruikersnaam(welk forum):
Echte naam +Achternaam:

Verder nog wel paar opmerkingen
Wees eerlijk tegenover jezelf. Weet je dat je paard 'duivelig' reageert op andere paarden, of dat hij heel gemeen is. Doe dan uit voorzorg met een ander paard mee. Paarden blijven kuddedieren, en in grote groepen reageren ze heel sterk op elkaar, zoals de meeste van jullie al wel zullen weten. Het laatste wat we nodig hebben zijn, zijn tientallen paarden die op de kletter gaan en uiteindelijk in Zwolle terug gevonden kunnen worden, met alle media en (dodelijke) ongelukken van dien.... Je weet zelf het beste hoe je paard reageert op anderen, en hoe zijn of haar temperament is. Geeft dit evt. aan als je je (opnieuw) aanmeldt. Hengsten zijn uitgesloten (hoe lief ze ook zijn). Zorg dat je paard/pony verkeersmak is, zeker als je 'm 'uitleent'.

Wees eerlijk over je rijervaring, ook als hier gebreken bij zijn doe dan niet mee uit veiligheid. Er zijn zat andere dingen waarbij je kunt helpen.
Min. Leeftijdsgrens is 12+ jaar.

Zorg dat met der tijd je paard in conditie is, gezond is (zeker niks besmettelijks!) en ontworm voor de zekerheid.

Laten we er wat van maken OK dan!

!!!Lijst!!!

De laatste Updates: Argh, Ik kan het hele bestand die ik tot nu toe gemaakt met info en het andere verslag hierover niet meer vinden. Ik hoop dit nog te kunnen traceren. Ik heb bovenstaand lijst overgenomen van de vorige lijst die hier stond, maar ik had tussentijds nog een paar veranderingen gemaakt, dus mocht er iets niet kloppen, pb me dan. Ik heb alle emailtjes die ik in de tussentijd had gekregen hierin verwerkt.
Verder hebben we nog niks gehoord van het Guiness, zeer frustrerend! Maar daar wordt flink aan gewerkt. Omdat het van het Guiness nog niet rond is en zeker is, kan ik wederom nog geen zekerheid geven over de locatie en datum.
Als je je hebt op gegeven als vrijwilliger/ hulp bij organisatie: Zodra alles rond is met gemeentes/vergunningen/ e.d. wordt er contact met je opgenomen. Zorg dat je wel genoeg tijd hebt de komende maanden, zeker de laatste maanden voor het evenement. Er is altijd wel wat te schuiven met dingen.

Zo als jullie zien zijn er nog steeds een aantal mensen die nog niet gereageerd hebben via een mailtje, diegene in het zwart. Mochten jullie deze mensen zien/kennen/regelmatig spreken zouden jullie ze misschien op dit topic willen attenderen. Ik heb al geprobeerd om met pb's naar iedereen te sturen te werken, maar dat is haast ondoenlijk omdat er maar 1 pb per keer gestuurd kan worden.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 17-10-03 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt