Jaa was zeker gezellig!! Hihi Reza ligt ook nok-out hoor! Alle hondjes waren echt heel braaf!!Ben benieuwd naar de foto's
Oke, photo boom Even gauw doorgespit hoor, de mooiste/leukste , zonnetje was erg fel af en toe helaas.
Het was zeker erg gezellig gaan we snel nog een x doen dan neem ik een andere hond mee van een vriendin.. super druk beest ook foto's zijn erg leuk Marjo
Laurabram schreef:O wat een leuke foto's!!!! Leuk dat het gezellig was. Wat zitten ze allemaal knap stil voor de foto.Haha dat duurde bij sommige wel ffies We wilden eigenlijk ook een groepsfoto maar dat was geen doen
En als we gewoon alvast een nieuwe datum prikken voor over een maand ofso? Dan kunnen we het er op die manier inhouden?
Ik gooi wel wat datums in de groep:za 28 meizo 29 meiza 4 junizo 5 juniza 11 junizo 12 juni (1ste pinksterdag)za 18 junizo 19 juni (vaderdag)
za 28 meizo 29 meiza 4 juni: Deeszo 5 juniDeesza 11 junizo 12 juni (1ste pinksterdag)Deesza 18 juniDeeszo 19 juni (vaderdag)Dees
Citaat:za 28 meizo 29 meiza 4 juni: DeesEszo 5 juniDeesEsza 11 junizo 12 juni (1ste pinksterdag)Esza 18 juniDeeszo 19 juni (vaderdag)Dees
za 4 juni: DeesEsPriszo 5 juniDeesEsPrisza 11 juniPriszo 12 juni (1ste pinksterdag)EsPrisza 18 juniDeeszo 19 juni (vaderdag)Dees
pris87 schreef:za 4 juni: DeesEsPriszo 5 juniDeesEsPrisza 11 juniPriszo 12 juni (1ste pinksterdag)EsPrisza 18 juniDeeszo 19 juni (vaderdag)DeesSharona
ik kan alleen de 19e op zaterdag kan ik niet afspreken ivm mn werk.en 12 juni heb ik wedstrijd.en 4-5 juni ook..