& met wie zou ik mee kunnen rijden? Wie komt er langs doetinchem/arnhem?
Nadesh
Geplaatst: 24-04-11 22:22
Ik woon niet zo ver van Doetinchem af, maar ik rij zelf ook mee Als Paint-Horses nog ruimte in de auto heeft, zou ik eerst naar Doetinchem kunnen rijden, en van doetinchem naar Zutphen (Waar ik afgesproken heb met Paint-Horses).
ik had gezegd dat ik mee zou gaan maar gezien de datum moet ik toch afzeggen, dat is midden in mijn examens en ik heb de week erna toch wel 6 examens dus dat wordt 'm niet, sorry! Doe ze de groeten van me, haha
@Daphne, peacehorses zegt net dat ze niet gaat, maar ze reed met painthorses mee, maar nu is er dus een plek vrij, dan kun je waarschijnlijk mee ! ik rijd ook met painthorses mee !
Ik ben aan het denken of ik ook kom, ik hoef maar een paar km te rijden. Lijkt me wel erg leuk. Effe kijken hoe of wat want de volgende dag ben ik jarig en was nog aan het bekijken om het die 22e te vieren.
Hebben we al enig idee hoelaat we bij Melanie aankomen? Zodat ik ook weet heolaat ik in Doetinchem moet zijn om Daphne op te halen, van daaruit moet ik namelijk ook nog (met 45km/ph) naar Zutphen toe
Daar zat ik vandaag ook aan te denken, hoe laat worden we verwacht?
Fee_
Geplaatst: 03-05-11 18:21
En hoelaat moeten we weer wegwezen? Daar moet ik namelijk even rekening mee houden, omdat paps liever niet heeft dat ik 's avonds alleen in de trein zit.
Ik zou ook graag met iemand mee willen rijden als dat mogelijk is?
Ik kan naar Delft, Rotterdam, Den Haag, enz. komen. In de buurt van Rotterdam in iedergeval. Ik zou ook wel met de trein willen ofzo maar ik mag ook niet alleen met de trein..