zou ik evt ook mee mogen? Heb al een poosje niet meer mee gekletst, zal jullie kletstopic weer eens opzoeken
Bij de Seterse Hoeve mag je over het algemeen (afh van evt evenement aldaar) wel vrij parkeren met trailers, ik heb er wel eens geinformeerd ivm een rit die ik wilde organiseren destijds. Ze stellen het wel op prijs als je het vantevoren even aangeeft/aanvraagt als er meerdere trailers komen.
15 mei heb ik ook 1 of 2 paarden beschikbaar voor mensen zonder paard beschikbaar
Misschien vind femke dat wel leuk haha, denk dat ik thunnie niet geregeld krijg voor haar, seterse hoeve is wel ver voor mij, dus wij zouden jullie dan tegemoet kunnen rijden bij de waterplas/vlakte?
Houden even contact daarover dan Even afhankelijk van conditie van de paarden 1 merrie (Noa) heeft nu een veulen van 2 weken naast dr lopen, dat moet wel lukken 15 mei denk ik... andere merrie (Lotus) kan elk moment ontploffen Ikzelf kom dan met mijn ruin Snowdon.
15 mei duurt dan gelukkig nog een tijdje ! We houden wel even contact, en ik zal ook nog informeren voor of we de trailers daar neer kunnen zetten, bij Seterse Hoeve dan.
Ow dan heb jij op die manege daar gelest? Wij staan een straat verder (veenstraat), dat is dezelfde straat als de golfclub en die camping/outdoor-winkel.
en heb de setterse hoeve ook voor 15 mei gemaild !
bicci
Geplaatst: 31-03-11 10:20
dan zet ik het nu ff als officieel ontopic..
de datum is geworden!!!
15 mei
- biancailona kan, heeft eigen paard - Fading kan, Heeft misschien paard tot beschikking - Junia kan, heeft eigen paard - bicci, krentebol. - roontje, fiets/te voet - Fosco, Heeft eigen paard - neemt dan wel een fietser en stalgenoot mee. - Diekec, kan met paard als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij dan met de tralie op te halen. - Lous, heeft eigen paard. - Shirley, te voet/fiets - Booooo , eigen paard - crazymel heeft eigen paard - Liesjeloef, te voet denk ik. - Noukiee_ , te voet of misschien paard tot beschikking (moet ik nog overleggen) - snowdon -
Mag iedereen mee? Ik klets eigenlijk nooit in jullie topic mee(omdat ik er niet vanaf wist) Maar het lijkt me super gezellig om mee te gaan met Prio Groetjes Cindy