marlies85 schreef:Als straf moet je de eerst volgende meeting een rode puntmuts op hahaha en een konijnenstaartje van de playboy pakje hahahahaha
SaNNeS88 schreef:dan had Fiemo dat ook gemoeten hahaha die krijgt dan ook wat op hahahamaar sanne jouw grapje vond ik leuk hihi
SaNNeS88 schreef:dan had Fiemo dat ook gemoeten Die moet verschijnen in een kokosnoot bikinitopje met een stro-rokje
marlies85 schreef:SaNNeS88 schreef:dan had Fiemo dat ook gemoeten Die moet verschijnen in een kokosnoot bikinitopje met een stro-rokje hahahaha..... heeft helena nog wat te goed van ons dus hihi
*proest* komt niet meer bij Tientjeh, nee er staat nog geen datum vast!Nou dames, laten we een datum pikken zodat deze chaoot aan het regelen kan
Ik ontdek ook wat. Alle data kunnen in mijn agenda nog. Jannie, Sinelia, Mandy en Megan wij kunnen samen reizen.
Ik zou er ook wel graag bij willen zijn, maar ik kan helaas niet tussen 22 en 31 juli. En zondagen zijn voor mij handiger dan zaterdagen.
zover ik weet kan ik ook alle data. heb dan nog mooi zwangerschapsverlof dus zit ook niet met vrij vragen
Sarona, er is anders altijd wel iemand die je op kan halen van de trein/bus en daar weer naartoe kan brengen toch?Ik ben ook benieuwd naar de datum. Hoop eigenlijk niet dat het de 23ste word