Als er 2 dingen georganiseerd worden, moet ik niet persé aan alle 2 deelnemen hoor, van kijken en luisteren leer je ook veel en het hangt natuurlijk ook voor een stuk af van hoeveel het gaat kosten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:- zitscholing aan de longe: Isabelle; Nathalie; Lobke; Jooke; Ans; Evi; Evy; Evi C., Karlien (als ik een paard kan lenen)
- dressuurclinic: Isabelle; Nathalie; Lobke; Jooke; Ans (als ik een paard mag lenen ); Evi; Evy
- wandeling: Nathalie; Evi
- theorie over voeding: Isabelle; Nathalie; Lobke; Jooke; Ans; Evy; Evi C., Peterina, Karlien
- clinic lange teugelwerk: Isabelle; Lobke; Ans; Evy; Evi C., Peterina, Karlien
- soort van initiatie van massage voor sportpaarden: Isabelle; Lobke; Jooke; Ans; Evy, Peterina, Karlien
- combi van 2 bovenstaande: Nathalie; Isabelle; Jooke; Lobke; Ans; Evy; Evi C., Peterina, Karlien
petitparis schreef:uhm ja, halve of hele dag, hangt ook van het aantal combi's af en de locatie hé. als het goed weer is kan ik misschien nog wel regelen dat we of de binnen of buitenpiste al in de vm ter beschikking hebben...
en verder als ik tijd heb kan ik misschien nog eens kijken of ik die adv over centered riding terug vind. Mensen hebben zelf alleen tenessee walking horses ofzo, maar geven workshops. Weet alleen niet meer waar ik dat ben tegen gekomen...
petitparis schreef:uhm ja, halve of hele dag, hangt ook van het aantal combi's af en de locatie hé. als het goed weer is kan ik misschien nog wel regelen dat we of de binnen of buitenpiste al in de vm ter beschikking hebben...
webster543 schreef:ivm met massage : ik ken een goed ostheopate die dat zeker zou willen doen. Indien dit zou doorgaan, kan ik haar ook even bellen.