Idd.. Ik dump mijn paard of in de buitenbak, of zet hem vast aan een paaltje.
Josje84
Geplaatst: 10-02-11 23:45
Die "stalletjes" zijn er nog. Zij rijtjes containers zeg maar. Ik zet de mijne daar ook weleens in. Alleen als het slecht weer is. Anders neem ik m mee naar het terras en blijf ik daar bij 'm zitten.
Dat kent Jimmy nog niet (is altijd met een hele groep op een vrachtwagen geweest) dus wordt dan erg onrustig. Trailer is nog vrij nieuw, dus die wilde ik nog wel even zo houden
ja die kleine buitenbak word vaker gebruikt om paardjes los te zetten,heb ik vaker gezien. Of om ze aan het hek te zetten in de bak. Daar komen vaker westernruiters en die zetten hun beestjes ook daar in en gaan dan wat eten en drinken enzo. Ziet er altijd heel gezellig uit.
Ik parkeerde mijn paardje altijd achteruit in zo'n klein stalletje, maar wij gingen ook alleen een frietje eten en waren zo weer terug. Moest dan wel even een emmer water pakken want de drinkbakken zaten juist achterin de stal. Als je de box in de knik pakt en die vier op het einde, die zijn het grootste.
Silence
Om elkaar in te kunnen seinen voor het geval er iets mocht zijn kunnen we ons telefoon nummer aan Michellkuh sturen,zij maakt er een bestandje van en stuurd het dan aan ons allen terug. Dan hebben we in ieder geval nummers voor geval van nood.