Ik zal als het rustig is binnen zitten met mn collega en Gaya, maar als het druk is loop ik rond (al is het meestal niet zo druk om 12 uur). Ik wou zeggen, ik ben slank en blond, maar ik was ff vergeten dat ik mn haar had geverfd, ben bruin/rood hahaha. Mn collega is wel blond (en ook slank). Morgen heb ik een spijkerbroek aan, met mn wannabe Dubbaray laarzen en een bruine jas, of mn groene paardenkamp fleece vest.
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-11 23:17
ok dus als we die rooien uit gestel zien bende gij t
joyce2
Geplaatst: 12-02-11 23:19
hehe, jep, of de luizen van mn collega moeten toevallig ongesteld zijn
(edit: niet dat mn collega luizen heeft hoor, wees maar niet bang )
luizen net bij de kapper zat er een meisje waar ze luizen bij ontdekten
Joyce waar heb jij wannabe dubarrylaarzen vandaan? Want zolang ik de loterij niet win zitten echte er voor mij niet in
joyce2
Geplaatst: 12-02-11 23:40
hahah bij de ANWB vandaan, volgens mij van Human Nature, echt top laarzen! En ze waren laatst met 70% korting zag ik, beetje balen, want ik heb er meer voor betaald, haha. Maar ze zijn overigens wel vaak in de aanbieding!
Edit: Wel sneu voor dat meisje, dat dat bij de kapper ontdekt werd, sta je ook lekker voor banketstaaf...
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-11 23:41
haha gatver luizen
haha ja dat wil ik ook wel weten ben ook niet zo rijk... alhoewelll justiiiiiiinnnn hahahaha
Voor "niet leden" zijn die dingen 180 euro, als je een ANWB pas weet te bemachtigen zijn ze 150 euro, ik heb ze in december gekocht voor 100 euro en afgelopen maand waren ze met 70% korting...
essiesilly
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-11 23:45
so dat ga ik ff in de gaten houden! thanx anwb pas heb ik wel, hmmzz mis leuk als valentijnskado jusss whahah nou ik ga nog ff feesten doeiiii
Ik heb ook een anwb pas dus maar 's even in de gaten houden dan 150 euries is nog veel, maar iig geen 335 euries Feestze esther! Ik ga nog even zappen en zo lekker naar bedje met m'n boek TOT MORGENNNNNN
[edit] oh te flauw, online hebben ze ze alleen maar voor kinderen Toch maar even langs de anwb-winkel dan binnenkort