( deze vereniging organiseert het, op de locatie in Kootwijk dus. Is heel mooi starten
)En http://vandenhoornkootwijk.nl/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( deze vereniging organiseert het, op de locatie in Kootwijk dus. Is heel mooi starten
)
Tis maar een idee hoor, maar dan hebben jullie wel meer foto's 
). K ben druk aan t studeren, heb alles gehaald tot nu toe op 1 vak na, maar daar krijg ik binnenkort bijles voor en dan ga k kijken of ik de herkansing wel haal
X_spirit_X schreef:Jah dan kom ik lessen ofzo fotograferen en dan later op de dag of dr voor buitenTis maar een idee hoor, maar dan hebben jullie wel meer foto's
@ Antal: T gaat super met Spir! Hij heeft al een half jaar geen slechte dag meer gehad, springt en rent door de wei en k maak in het weekend af en toe een wandelingetjes met em door een klein bosje (lees hij dribbelt een end heen en k hang er zoals gebruikelijk bij Spir als een vlaggetje aan). K ben druk aan t studeren, heb alles gehaald tot nu toe op 1 vak na, maar daar krijg ik binnenkort bijles voor en dan ga k kijken of ik de herkansing wel haal

!
Rainie! Ja daar doe ik ff niks mee vanwege het weer.. moet het nog oppakken. Heb er wel al een aantal keer in stal opgezeten, maar dan verstijfd ie
Hij is echt zo lief en rustig daarmee 
Hij gaat er steeds mooier uit zien joh! Ben echt trots op mn baby paard 

? 
K kon alleen geen standfoto vinden, dus die maak k volgend weekend wel ff 

Ik ga 12 maart de oefencross in Putten met hem starten

!