Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Calanddra schreef:Hier wil je echt geen paarden hurenvreselijk hoe de paarden (iig de pony's, staan in zeer krappe stands) erbij staan en behandeld worden. Was toen ook een frieze merrie met een zeer ingezakte rug, moest gewoon mee lopen
ze kijken niet eens of je kunt rijden, paarden zijn ook niet allemaal even mak. Ik werd op een pony gezet die tijdens t rijden echt hyper was, schrok overal van. Ook konden we t strand niet vinden, hadden dat wel aangegeven dat we naar t strand wilden. Ben er ook nog afgevallen omdat ze in volle galop ineens van niets schrok. Was trouwens ook maar goed dat we t strand niet hadden gevonden zeiden ze achteraf, want die pony was dan blijkbaar niet meer te houden. Terwijl we toch echt hadden aangegeven dat we naar t strand wilden.
verdwaalden ook nog eens in de duinen. Op de terugweg waren ze op zoek naar een pony, die had buiten het jonge meisje dat op m reed eraf gegooit.
nee, eens en nooit meer
Desii_09 schreef:Misschien dat ik dan trouwens wel met mn eigen paard ga,maar dat zie ik nog wel dan..