niet iedereen heeft gelijk voorjaarsvakantie. Tessa heeft namelijk een weekie later dan mij! Maar als het goed is komt ze in het laaste weekend van mijn vakantie. Dus misschien kunnen we dan. Op zondag ofzo ?
heeeeei. jaaa lijkt me een goed idee! alleen uhm, ik moet denk wel dan rond de middag naar huis, want ben dat weekend bij me vader eigenlijk, en dan ben ik er helemaal niet omdat ik tuurlijk bij Carlijn logeeer. XD
ik oook maar we moeten even datums hebben, en rijd iedereen langer dan 2jaar? Want dan kunnen we volgens mij gewoon zonder beleleiding. En dan regel ik het even met noot
we kunnen beter het beste voor iedereen doen paarden/ponys die makkelijk terug te halen zijn ivm dat we zonder begeleiding gaan want ik weet niet of iedereen dat kan als je paardje in keiharde galopke zit
Wat wel zo is, als 1 a 2 mensen op van de hyper beestjes zitten, kan de rest ze evt. wel afsnijden als ze ervandoor gaan en niet meer terug willen En je kan je paard/pony altijd omdraaien, zodat ze wel móeten stoppen
lieve mensen, willen jullie dat ik mee ga met die meeting of niet? omdat ik nog maar net mee praat in t topic =) als jullie dat willen moet ik namelijk even met mn ouders overleggen! over welk weekend gaat het nou precies? datum?