Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Lekker wakker en fris kleurtje.

(moet alleen ff bram klaarstomen en maar eens een wekelijks springlesje mee gaan pakken
) 

was echt keileuk
heb er ook een baan aangeboden gekregen, maar ik ga nu eerst fucussen op school en dan in de vakanties daar werken
Venthe schreef:@guppekop, wauw stoer hoor! Van veel mensen krijgen je toch negatieve reacties omdat ze geen paarden mogen rijden (dat verwacht je toch niet eens als je daar stage loopt??). Goed van je dat je je nu eerst gaat focussen op school! Wat doe je voor school?

(heb 3 maanden geen paard onder mijn kont gehad
, helaas had ik toen geen eigen paard om mee te nemen).
.
Ik zei; dat verwacht je toch niet eens als je daar stage loopt. Maar sommige mensen verwachten dat dus wel en lopen daarna alleen te zeuren dat ze alleen stallen mogen mesten en zadelen.
.
).
. héérlijk!
Maar we zijn het dus met elkaar eens. Ja, toen ik op die stal werkte schrok ik ook toen ze vroeg of ik het paard uit wilde stappen. Ik mogt ze ook niet longeren dat deed degene die daar vast werkt omdat zij precies wist welk paard wat moest doen. Ik deed gewoon de stallen mesten, paarden op en afzadelen en verzorgen, in de wei zetten, voeren, erf schoon houden en achter de shetlanders aanrennen als ze ontsnapt waren 
.
).