Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDefinetly schreef:Vanky schreef:weten jullie de weg dan?
Ik weet de weg
Gina schreef:Dat is maar 7 euro duurder en dan zonder begleiding en dan kunnen de mensen met eigen paarden ook gewoon gratis mee rijden. Want ik echt geen geld betalen als ik ook zonder begleider kan en m'n eigen paard heb.
Vanky schreef:janine en chantal *en ik* kunnen toch wel naar manege de hoef komen? als jullie het dan niet erg vinden met begleiding lijkt me dat eigenlijk de beste oplossing..![]()
trouwens chantal, jij kwam met het idee dus lijkt me dan wel leuk als jij iig mee kan..
greetgibo13 schreef:Haaai,
ik kwam toevallig op jullie topic, en zat het een beetje te lezen, gezellig hoor!
ik kom zelf al jaren bij manege heemskerk ik begeleid zelf ook ritten daar. (me eigen paarden staan daar niet maar ben daar op gegroeid.)
je kan gewoon met je eigenpony mee op buitenrit met onze manege paarden daar komen geen kosten bij je zou alleen een duinkaart moeten kopen van als ik me niet vergis €4 die kan je bij ons op de manege kopen of bij een snackbar in de buurt.
hoop jullie hiermee geholpen te hebben als jullie nog vragen hebben over de paarden ofso hoor ik het wel
groetjes